eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow. › Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
  • Data: 2018-04-30 22:48:20
    Temat: Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Apr 2018 20:57:54 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > "Operuję" w PL głownie na wschód od A1. Poznań, Wrocław może ze dwa razy w
    > zimie. Statystycznych dni zimowych w zimie mam na pewno więcej jak 20%.
    > Albo nie jeździsz codziennie (i dlatego takie masz wrażenie) albo na
    > zachodzie jest sporo cieplej.

    Jest cieplej. Czy tak sporo ...
    http://www.pogodynka.pl/polska/daneklimatyczne/

    srednia temperatura:
    sty -0.7, luty 0.3, marzec 4.0 - Wroclaw
    -2.9, -2.0, marzec 1.9 - Lublin

    Niby niewielkie, ale przy 0.3C snieg sie topi, a przy -2.0 nie ..

    Opady podobne ... ale przy 0.3 mamy deszcz, a przy -2.0 - snieg lub
    gololedz.

    J.