eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow. › Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
  • Data: 2018-04-30 21:46:01
    Temat: Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przed tym problemem tak (to jedyna zaleta całorocznych). Ale w
    > awaryjnych sytuacjach, jak pokazują te statystyki lepiej mieć opony
    > odpowiednie do sezonu.
    Nieprawda. W mieście (a podajesz przykład Warszawy) najlepiej mieć
    letnie w lato i całoroczne w zimę. Zimówki będą lepsze tylko przez kilka
    godzin w okresie od jesieni do wiosny kiedy jeżdzisz po śniegu. W całej
    reszcie tego okresu lepsze będą całoroczne, bo lepiej sprawdzaja sie w
    deszczu i błocie pośniegowym, a kto wie czy nawet przez większość zimy
    nie będą lepsze letnie (ale to już ryzykowna teza, więc ze sporym
    znakiem zapytania).

    Ponadto należy sobie zadać pytanie jak dobrych opon potrzebujesz, żeby
    dynamicznie stać w korku;)

    Do miasta zimówki to zbytek i wcale nie najlepsza opcja. Bardziej mnie
    martwi, że w lato oddstają od dobrych letnich.

    Shrek