eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
  • Data: 2018-04-30 15:15:08
    Temat: Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 30 Apr 2018 13:01:04 +0200, w <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

    > Jaki populizm jak potwierdzają to statystyki?
    > Każdy ma jakiś sposób na życie - ja wolę się maksymalnie zabezpieczać niż
    > później płakać: "a mogłem dołożyć parę stówek...", "a mogłem kupić lepszą
    > polisę...", "a mogłem zrobić przegląd komina", "a mogłem ..."
    > Uwierz mi, wiele razy słyszałem takie "a mogłem" u znajomych i rodziny.

    Czyli rozumiem, że postępujesz wg moich wskazówek, które wyciąłeś?

    "Rozumiem, że na lato kupujesz wyścigowe-prawie slicki, gdy popada w garażu
    zmieniasz na deszczówki, a na śnieg najlepsze zimówki (a gdy kilka dni nie ma
    śniegu zmieniasz na inne).

    No wiesz, 2 metry spokojnie na takim rotowaniu zyskasz, a to sprawa życia i
    śmierci..."