  • 41. Data: 2019-02-28 20:59:48
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Nie trzeba na zderzaku wisiec, calkowita droga hamowania przy
    > 100km/h wynosi 100-150m, z takim odstepem nie da sie jechac przy
    > wiekszym ruchu! Jak nie wiadomo co sie dzieje z przodu to jazda z
    > mniejszym oznacza najechanie na 99% w poprzednika, jesli on stanie w
    > miejscu (wypadek). Dlatego zeby miec kontrole... staram sie miec
    > widocznosc daleko do przodu

    Ale rozpatrujemy teoretyczna sytuacje w ktorej wszyscy jada 90 na godzine
    bo wiecej nie pozwala samochód ze wzlgedu na ograniczenie predkosci.
    Czy wtedy rowniez miałbys problem z utrzymaniem odstepu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 42. Data: 2019-02-28 21:29:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, February 28, 2019 at 8:59:50 PM UTC+1, Budzik wrote:

    > Ale rozpatrujemy teoretyczna sytuacje w ktorej wszyscy jada 90 na godzine
    > bo wiecej nie pozwala samochód ze wzlgedu na ograniczenie predkosci.
    > Czy wtedy rowniez miałbys problem z utrzymaniem odstepu?

    Wg mnie problem polega na tym, ze odstep zaklada, ze nikt nie stanie "w miejscu",
    czyli nie popelni bledu pakujac sie np. w stojaca przeszkode na drodze. Stad
    karamble... Jesli jeden zatrzyma sie na strefie zgniotu, to zaraz jest
    kilka/nascie/dziesiat samochodow rozbitych. Dlatego nie cierpie jechac "w
    ciemno",musze widziec kilkadziesiat/set metrow drogi do przodu! Fizyki sie nie oszuka
    :( oczywiscie mozna usilowac zostawic te ponad 100m odstepu, ale w praktyce zaraz
    ktos wyprzedza i sie w ten odstep wp...

  • 43. Data: 2019-02-28 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    > oczywiscie mozna usilowac zostawic te ponad 100m odstepu, ale w
    > praktyce zaraz ktos wyprzedza i sie w ten odstep wp...

    KURWA. Czy ja pisze po chinsku?
    W JAKI KURWA SPOSOB KTOS MIALBY CIE WYPRZEDZIC I SIE "WPAKOWAC" JAK CAŁA
    KOLUMNA JEDZIE 90KM/H Z ZACHOWANIEM ODLEGŁOSCI A SZYBCIEJ SIE NIE DA BO
    SAMOCHODY MAJA BLOKADY NA PRZEKRACZANIE PREDKOSCI?!?!?!?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 44. Data: 2019-02-28 23:22:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-28 o 22:59, Budzik pisze:

    > KURWA. Czy ja pisze po chinsku?

    Piszesz po polsku ale głupoty.

    > W JAKI KURWA SPOSOB KTOS MIALBY CIE WYPRZEDZIC I SIE "WPAKOWAC" JAK CAŁA
    > KOLUMNA JEDZIE 90KM/H Z ZACHOWANIEM ODLEGŁOSCI A SZYBCIEJ SIE NIE DA BO
    > SAMOCHODY MAJA BLOKADY NA PRZEKRACZANIE PREDKOSCI?!?!?!?

    Normalnie, lewy kierunkowskaz i buta.
    Bo mam samochód bez ogranicznika.
    I nawet jak wprowadzą ograniczniki w nowych to będę
    jeździł starymi. Bogatemu nikt nie zabroni.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2019-03-01 01:49:50
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-02-26 12:59, Budzik wrote:
> [...]
    >>
    > Ano.
    > Ostatnio widziałem reportaz z Estoni.
    > Piekna, dwupasmowa droga i wszyscy wloką się własnie około 55 na godzine.
    > Powód: informacja ze zielona fala jest ustawiona dokładnie na 58 (?) i ze
    > jajk pojedziesz szybciej to bedziesz musiał hamować.
    > Ale ludziom nadal trudno to zrozumiec, ze lepiej płynnie niz agresywnie
    > od swiateł do swiateł... Bo jak pojade wolniej to zaraz mi sie 5 przed
    > zderzak wepchnie. I potem nawet tacy jak ja co by chetnie pojechali
    > płynnie, przyspieszaja zeby chociaz troche zminimalizowac to zjawisko.

    No, to idealna prędkość 112 wtedy :)

    --
    mk4

  • 46. Data: 2019-03-01 02:10:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    > Wyprzedzanie nie uprawnia do przekraczania prędkości.
    Pieprzyć karetki, niech jadą grzecznie 50. Co prawda pacjent umrze, ale
    za to... no właściwie nic za to. I straż pożarna i Policja, że o innych
    uprzywilejowanych nie wspomnę. Potem się ustawi wszędzie znaki 30 i
    będzie zabawa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 47. Data: 2019-03-01 09:08:56
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, February 28, 2019 at 10:59:50 PM UTC+1, Budzik wrote:

> [...]
    > KOLUMNA JEDZIE 90KM/H Z ZACHOWANIEM ODLEGŁOSCI A SZYBCIEJ SIE NIE DA BO
    > SAMOCHODY MAJA BLOKADY NA PRZEKRACZANIE PREDKOSCI?!?!?!?

    w taki sam jak teraz TIRy niby maja i... wyprzedzaja sie na autostradach kilometrami,
    bo rozn. predkosci ~ 1-2km/h

  • 48. Data: 2019-03-01 11:33:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 28 Feb 2019 16:59:49 GMT, Budzik napisał(a):

    > Mam wrazenie ze własnie wskoczyłes w watek i nie masz pojecia o czym była
    > mowa....

    Zgadza się. Masz wrażenie. Ja ten wątek założyłem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 49. Data: 2019-03-01 11:42:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 28 Feb 2019 16:59:49 GMT, Budzik napisał(a):

    > Mam wrazenie ze własnie wskoczyłes w watek i nie masz pojecia o czym była
    > mowa....

    Zgadza się. Masz wrażenie. Ja ten wątek założyłem :)
    Przez wiele lat będą jeździć stare bryki bez ogranicznika razem z tymi z
    ograniczeniem. A ich żywot będzie sztucznie przedłużany. Rozwinie się
    też czarnorynkowe obchodzenie ogranicznika.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 50. Data: 2019-03-01 11:55:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Friday, March 1, 2019, 2:10:54 AM, you wrote:

> [...]
    > za to... no właściwie nic za to. I straż pożarna i Policja, że o innych
    > uprzywilejowanych nie wspomnę. Potem się ustawi wszędzie znaki 30 i

    Ale pojęcie ,,stan wyższej konieczności" znasz i rozumiesz?

    --
    Best regards,
    RoMan