  • 111. Data: 2019-03-06 21:23:36
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2019 21:02:51 +0100, kk napisał(a):

    > W czym problem?

    Grasz tylko durnia czy nim jesteś?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 112. Data: 2019-03-06 21:25:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-06 10:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Z ciekawości - czytasz o czym jest watek czy po prostu wybierasz sobie
    > losowy post i na niego odpowiadasz?
    > Odpowiadajac: przeciez rozmawiamy o samochodach które maja miec
    > ograniczoną predkosc do limitu na danej drodze i to z mozliwością jej
    > chwilowego przekroczenia...

    To idiotyczne jest. Systemy wspomagające kierowcę po to mają być by móc
    poruszać się szybciej a nie wolniej.

  • 113. Data: 2019-03-06 21:31:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-06 21:23, Jacek Maciejewski wrote:

    > Grasz tylko durnia czy nim jesteś?

    A jak staniesz w lustrze to kogo widzisz?

  • 114. Data: 2019-03-07 00:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > To trzeba bezkolizyjne drogi budować, światła na przejściach
    > montować, systemy wspomagające itp.

    taa....
    W całej europie mozna przechodzic na czerwonym swietle, u nas tylko na
    zielonym a mimo to u nas ginie wiecej pieszych... Ach ze tez swiatła nie
    sa lekiem na całe zło...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 115. Data: 2019-03-07 00:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > To idiotyczne jest. Systemy wspomagające kierowcę po to mają być by
    > móc poruszać się szybciej a nie wolniej.

    To z jakiejs biblii?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 116. Data: 2019-03-07 01:19:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-03-03 o 20:59, Budzik pisze:
    > No to mow ze problemem nie jest sama idea samochodów ktore nie moga
    > przekraczac predkosci a kwestia organizacji tegoz plus okres przejsciowy.

    I to jest wystarczający powód żeby porzucić takie debilne pomysły.

    Ja pierdzielę... Komisarze za moje pieniądze się tak bawią?

  • 117. Data: 2019-03-07 01:25:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-03-06 o 00:59, Budzik pisze:

    > Chciałbym sie upewnic - rozumiem, ze ci potencjalnie wyprzedzajacy sie
    > kilometrami (jak rozumiem mowimy o drodze z jednym pasem ruchu w kazdym
    > kierunku) nie beda zwazali na tych jadacych z naprzeciwka powodujac
    > seryjne kolicje czołowe?
    > I dlatego teraz, kiedy ci sami nieracjonalni, brawurowi i emocjonalni
    > kierowcy maja mozliwosc rozpedzenia sie nawet do 200km/h, jest lepiej i
    > bezpieczniej?

    Teraz jest normalniej i mądrzej niż po wprowadzeniu takich ograniczników

    Oczywiście są na świecie indywidua również w UE które jeszcze nie
    dorosły i próbują usprawiedliwiać istnienie ich stołków.

    Powinienem ich szanować ale nie szanuję bo jestem człowiekiem.

    Podpowiedź: CZŁOWIEK ten element na drodze trzeba najpierw wyeliminować
    a potem to można ograniczać nawet do 10 km/h

  • 118. Data: 2019-03-07 01:55:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Protestuj. Kup paczke fajek z przemytu.

  • 119. Data: 2019-03-07 07:32:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-28 o 01:55, kk pisze:
> [...]

    I ziemniaki posypią się z monitora wprost na biurko.

    > No i koniem.

    Jednak miałem rację, że młotoryzacja uzależnia jak alkohol, narkotyki.

  • 120. Data: 2019-03-07 07:50:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-05 o 17:39, Cavallino pisze:
> [...]
    pl...

    > Pomogą to obywatelom innych krajów.
    > Podjąć decyzję zakupową ws Volvo.
    > Oczywiście negatywną.

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/volvo-ogranicz
    y-predkosc-maksymalna-swoich-aut-do-180-km-h

    > Wprowadzą coś takiego, minie rok i ich nie ma.

    Cavallino nie kupi Volva, to Volvo zniknie z czasoprzestrzeni :-)