    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <a...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c86546c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c868e64$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Ograniczenie prędkości
    Date: Tue, 12 Mar 2019 14:57:35 +0100

    dyskusyjnych:XnsAA10862C43C88budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > [...]
    >
    >Kolejny dowcip w stylu "jezdze szybko ale bezpiecznie"?
    >Jezdzac autostradami wielokrotnie widze osłów ktorzy zapierdalaja a
    >mimo
    >to trzyamaja sie zderzaka poprzednika.
    >Wiec jezdzenie szybko nie przekresla braku odstepów...

    I ja wtedy spogladam w lusterko ... i zwiekszam odstep :-)

    >Wniosek jest jeden i podstawowy - tylko mentalne dzieci planujac
    >trase
    >obliczaja jej czas w warunkach optymalnych a potem musza nadrabiac
    >wyprzedzajac w duzym ruchu bo im sie rachunki nie zgadzaja.
    >I to jest moja matematyka - jak mam sie spieszyc na drodze to lepiej
    >zostac w domu.

    No wiesz, moze masz duzo wolnego czasu i terminy cie nie gonia :-)

    Ja tam przede wszystkim nie lubie sie wlec 70, nie lubie sie tez wlec
    8h - jeszcze zasne i wypadek spowoduje.

    > Tu ogolnie masz racje, gdyby nie kapelusznictwo :-)
    >:)

    Jak juz jade autostrada, to nie 120 mam na mysli.
    Szczegolnie, ze to jest predkosc uciazliwa :-)

    >Jak autostrady nie ma to trzeba po prostu zaplanowac dłuzszy czas na
    >przejazd.

    A i tak - na pustym odcinku noga mi sie odwija, na pelnym klne, ze nie
    ma gdzie wyprzedzic :-)

    >Gówno prawda. :(

    >No własnie...

    Przede wszystkim bedzie zap* po autostradach :-)
    Z lokalnymi drogami ... tez juz mi sie nie chce wyprzedzac 30 km od
    domu, jak widze, ze to niewiele da.
    Gdybym mial 500km autostrada i 20 km lokalna droga ...

    No i jeszcze trzeci czynnik - Niemcy nie umieja wyprzedzac na zwyklej
    drodze.
    Jak bedziemy mieli autostrady, tez sie oduczymy - tzn my nie, nowe
    pokolenie sie nie nauczy :-)

    >Raz sa raz nie ma, nie przesadzajmy. Czasami po prostu nawet jak sa
    >sie nie opłaca wyprzedzac.

    No wlasnie - jak widze przed soba 10-20 samochodow, wiem ze na tej
    drodze bedzie jeszcze kilka okazji do wyprzedzenia, to mi sie
    przestaje chciec, bo zyskam tylko kilka pozycji na swiatlach.
    Ale to wtedy, jak mam 30km do domu, przy 300 zysk bedzie wiekszy.
    Szczegolnie, ze dalej sie ruch rozrzedza, kolejki skracaja, okazji
    przybywa ...

    Ale zebys wiedzial jak klne na kazdego ch*, ktory sie wlecze,
    szczegolnie przy wyprzedzaniu, blokujac mi tych kilka okazji na trasie

    No i niestety matematyka - jak sie da, to ja jade po zwyklej drodze
    120 czy szybciej.
    A srednia 75 wychodzi ... to o co tu chodzi :-)

    J.