-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader
01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
Date: Sat, 9 Mar 2019 07:46:34 +0100
Organization: Bambucco.Corp.Ltd
Lines: 19
Message-ID: <e47t78gdtt0u.rsebllhbucvx$.dlg@40tude.net>
References: <k...@4...net>
<q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
<5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
<q5n3l8$od2$1@node1.news.atman.pl>
<5c7f8168$0$5611$426a74cc@news.free.fr>
<q5unpp$67t$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: j...@g...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="bbb3ab1eed372168fb45ef37b83a9483";
logging-data="23477";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18nniSjumjGJkWvV9JIXvrw"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Cancel-Lock: sha1:DUoSHEAaHR/d41LHzXV+FfuDWPs=
X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
t.<O
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651740
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 8 Mar 2019 22:45:26 +0100, Marek S napisał(a):
> Chyba zgodzisz się ze mną, że ten sam manewr
> wyprzedzania TIRa autem o dużym przyspieszeniu i auta ledwo zbierającego
> się do wyprzedzania będzie niewspółmiernie bezpieczniejszy dla tego
> pierwszego?
To jest tylko jeden z czynników wpływających na bezpieczeństwo i wcale
nie najwazniejszy. I jeśli już coś chcesz twierdzić to daruj sobie oceny
w rodzaju "ledwie przyspieszający" tylko posłuż się wielkościa
przyspieszenia w m/s2.
Paradoksalnie może się okazać że najwięcej procentowo wypadków przy
wyprzedzaniu generują bryki o mocnych silnikach. Kierowca takiego
pokłada nadmierne zaufanie w swoim przyspieszeniu. Wyprzedzając ma mniej
czasu na myślenie i obserwację czyli strategię jazdy oraz mniej czasu na
reakcję w przypadku drobnego z początku błędu.
--
Jacek
I hate haters.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.19 16:08 Marek S
- 09.03.19 17:14 Jacek Maciejewski
- 09.03.19 20:49 Marek S
- 09.03.19 21:12 Jacek Maciejewski
- 10.03.19 17:59 Budzik
- 10.03.19 20:22 kk
- 10.03.19 21:50 Tomasz Pyra
- 10.03.19 23:41 Czarek
- 10.03.19 23:52 Marek S
- 10.03.19 23:59 Marek S
- 11.03.19 00:28 Marek S
- 11.03.19 07:59 Budzik
- 11.03.19 08:16 Jacek Maciejewski
- 11.03.19 08:59 Budzik
- 11.03.19 08:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=