  • 31. Data: 2012-05-15 21:29:54
    Temat: Re: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Data się zgadza RR-MM-DD,godzina też.

    O kurczaczek, chyba czas do okulisty - bylem niemal pewien, ze pierwsze dwie
    cyfry to 15. Dopiero jak rozjasnilem monitor to zobaczylem, ze jednak 12.
    Mea culpa. Hau hau.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 32. Data: 2012-05-16 04:42:57
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 15 Maj, 21:29, "Akarm" <a...@w...pl> wrote:

    > O co chodzi z tymi luckami?

    Bo nie mósis sprawcać klasuwek dzieciorom w fieku potstafufkowym

    > Chyba już nie nadążam za młodzieżą... :(

    Akurat, jakżeś opanował emotki w wypowiedziach to musisz być kuuul -
    ju noł?

    IMHO NTG, a poza tym przypierdoliłeś się do jednego wyrazu z jakąś
    dziwaczną supozycją w tle; ale nie Ty jeden i dlatego Ci wybaczam:)))

    pozdr
    Mnich

    PS -

  • 33. Data: 2012-05-16 08:25:33
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Tue, 15 May 2012 21:29:52 +0200, "Akarm" <a...@w...pl> wrote:

    > O co chodzi z tymi luckami? Chyba już nie nadążam za młodzieżą... :(

    Sie mi wydaje ze chodzi o miasto, miasto Łuck. Ale kontekstu nie łapię

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400

  • 34. Data: 2012-05-16 08:50:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 20:22, $heikh el $hah pisze:

    > Wiadomo, że od każdej reguły i tak dalej...
    > Jednak odnoszę wrażenie, że statystyczny policjant ma IQ na poziomie psa
    > węszącego (lub niższe). A jeśli chcieć porozmawiać z nim jak ze zwykłym
    > obywatelem, a nie "panem władzą", to lepiej w ogóle milczeć.

    Jak walisz o ponad 100 km/h szybciej od ograniczenia - to czas na
    rozmowę jak człowiek z człowiekiem już minął.

    Za to kilka razy zdarzyło mi się rozmawiać z operatorem suszarki po
    przekroczeniu o 20-30 (na motocyklu). Zawsze były to rozsądne rozmowy z
    ludźmi na poziomie i kończyły się pouczeniem.

  • 35. Data: 2012-05-16 08:59:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-16 08:50, Marcin N pisze:

    > Za to kilka razy zdarzyło mi się rozmawiać z operatorem suszarki po
    > przekroczeniu o 20-30 (na motocyklu). Zawsze były to rozsądne rozmowy z
    > ludźmi na poziomie i kończyły się pouczeniem.

    Przekroczenie powyzej 25km/h powinno sie konczyc odebraniem prawa jazdy!
    Jak w Norwegii. A za 20km powinno byc ze 3 tys pln.
    Czlowiek jezdzi zgodnie z ograniczeniami, a jak kto przekracza to bydle
    i nie mozna z nim jak z ludziem!

    pozdrawiam
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 36. Data: 2012-05-16 09:10:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > Jak w Norwegii. A za 20km powinno byc ze 3 tys pln.
    > Czlowiek jezdzi zgodnie z ograniczeniami, a jak kto przekracza to bydle

    Nie zgadzam się z Twoim zdaniem, ale je szanuję.

  • 37. Data: 2012-05-16 09:21:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > Jak w Norwegii. A za 20km powinno byc ze 3 tys pln.
    > Czlowiek jezdzi zgodnie z ograniczeniami, a jak kto przekracza to bydle

    Nie wkrecaj Romek chlopaka bo oszaleje do reszty.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 38. Data: 2012-05-16 09:22:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-16 09:21, Kuczu pisze:

    > Nie wkrecaj Romek chlopaka bo oszaleje do reszty.

    Już tak mnie nie broń, jak ojciec rodzony.

  • 39. Data: 2012-05-16 09:48:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-16 09:21, Kuczu pisze:

    > Nie wkrecaj Romek chlopaka bo oszaleje do reszty.

    Skad u Ciebie niechec do szalonych kolegow ? ;)
    A robie se podsmiechujki bo pieknie usprawiedliwia swoje +30 ale czyjes
    +100 chce tepic. Tak troche w ciazy :)
    No ale to taka norma, jak ja lamie to jest ok bo wiem gdzie mozna i
    robie to bezpiecznie, ale inni to nie wiedza i jak ja jade +30 to inni
    tez tak musza....

    pozdr
    newrom

  • 40. Data: 2012-05-16 10:02:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > No ale to taka norma, jak ja lamie to jest ok bo wiem gdzie mozna i
    > robie to bezpiecznie, ale inni to nie wiedza i jak ja jade +30 to inni

    Przejrzałeś mnie na wylot.
    Nigdzie jednak nie pisałem o 30+.
    Poza tym - zawsze przyjmowałem karę. Jak przekraczasz i cię złapią - nie
    ma nic gorszego niż jęczeć i brać policjanta na litość. Policja sama
    uznawała, że szkodliwość moich przekroczeń była niska i wystarczy pouczenie.

    A przekroczenie o 20 na czterdziestce przy dzieciakach wychodzących ze
    szkoły - tępię tak samo jak o 100 na DK.