  • 21. Data: 2012-05-15 18:49:24
    Temat: Re: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 18:15, D.Radecki pisze:

    > czy to nieważne z punktu prawa rejestrować tak długo i dopiero zatrzymać
    > złośliwie gdy nagromadzi się zbiór wielu punktów dających satysfakcję panom
    > władzy ?

    Podobno szykuje się zmiana przepisów i w jednej "łapance" będzie można
    dostać maksymalnie 10 pkt.

  • 22. Data: 2012-05-15 20:01:08
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2012-05-15 15:00, AZ pisze:

    > Widzisz różnicę między ekspresówką a jakąś dróżką?

    ee.. to 7, to coś więcej niż ekspresówka.. to remontówka ;-)

    --
    jeDrASS

  • 23. Data: 2012-05-15 20:03:49
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2012-05-15 13:40, kakmar pisze:
    > Wielki medialny sukces policji, zatrzymali trzech turystów na haykach,
    > na wycieczce na "7". Policzyli im sporo punków z bonusami.
    > Tak więc warto pamiętać żeby patrzeć co się wyprzedza i co za nami
    > jedzie. Zwłaszcza jak jedzie szybko.

    a daj pan spokój, same wariaty jadom ledwie ich wyprzedzam ;-)

    --
    jeDrASS

  • 24. Data: 2012-05-15 20:05:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/15/2012 08:01 PM, jeDrASS wrote:

    > ee.. to 7, to coś więcej niż ekspresówka.. to remontówka ;-)

    Gdzie między Grójcem a Radomiem jest remont?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-05-15 20:08:24
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 15 Maj, 17:13, "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote:

    > Psie-syny.

    Oddychaj, głęboookoo oddychaj :))
    Po kiego ch....a tak emocjonalnie do tego podchodzisz?
    Jakiś policyjny pijarowiec spłodził dziennikarzowi gotowca coby
    wykazać swoje mężne serce i pióro i tyle.

    Znam kilku sensowych policjantów, takich co to po lucku na służbie i
    prywatnie. Też sie wkur..ją na public erekszyn jaki polucja uprawia
    kosztem swoich ludzi , którzy też na chleb tyrają. A że wszędzie
    zdarzają się betonowe łby to widać wokół. Nie tak dawno jakiś łoś
    wrzucił w net film z policjantem na służbowych 2oo jak podróżuje tak
    ponad złoty czydzieści na trasie i sięm zrobiła draka. Chłopu
    przełożony przypierdolił za to działę i co myślisz że potraktuje po
    czymś takim na drodze jakiegokolwiek kierownika wyrozumiale? Marzenie
    ściętej głowy
    Jedni by chcieli amerykańskim copów inni totalnych olewósów ;))
    Szanuj ludzi bo życia nie stanie jak się tak będziesz unosił a red bul
    doda ci skrzydeł :)

    szerokości
    pozdr
    Mnich

  • 26. Data: 2012-05-15 20:14:38
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2012-05-15 20:05, AZ pisze:

    > Gdzie między Grójcem a Radomiem jest remont?

    sorki.. czyta i nie widzi.. :-)

    --
    jeDrASS

  • 27. Data: 2012-05-15 20:22:43
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 20:08, Mnich pisze:
    > Znam kilku sensowych policjantów, takich co to po lucku na służbie i
    > prywatnie.

    Wiadomo, że od każdej reguły i tak dalej...
    Jednak odnoszę wrażenie, że statystyczny policjant ma IQ na poziomie psa
    węszącego (lub niższe). A jeśli chcieć porozmawiać z nim jak ze zwykłym
    obywatelem, a nie "panem władzą", to lepiej w ogóle milczeć.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 28. Data: 2012-05-15 21:02:48
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości grup
    > <http://tnij.org/qovz>

    A powiedzcie mi prosze czy to w lewym gornym rogu nagrania to nie data jest.
    Chyba, ze to normalne, ze wideorejstratory maja zle daty poustawiane.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 29. Data: 2012-05-15 21:10:03
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 21:02, Ivam pisze:

    > A powiedzcie mi prosze czy to w lewym gornym rogu nagrania to nie data
    > jest. Chyba, ze to normalne, ze wideorejstratory maja zle daty poustawiane.

    Data się zgadza RR-MM-DD,godzina też.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2012-05-15 21:29:52
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mnich" napisał:
    > Znam kilku sensowych policjantów, takich co to po lucku na służbie i
    > prywatnie.

    O co chodzi z tymi luckami? Chyba już nie nadążam za młodzieżą... :(

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl