  • 11. Data: 2012-05-15 14:48:52
    Temat: Re: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Jacek"

    > Poszli by na tor, tam mogą i 300 lecieć.

    pewnie chetnie, zeby jeszcze te tory byly i byly dostepne

    --
    ania

  • 12. Data: 2012-05-15 14:59:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/15/2012 02:33 PM, Marcin N wrote:

    > Dziwi mnie jedno:
    > jadą za takimi ostro. Doganiają ich i co? I spokojna rozmowa, jak z
    > kumplami. W USA to by takich rzucili na ziemię, skuli. Człowiek by
    > wiedział, że przesadził z tym łamaniem przepisów.
    >
    > Podobnie, gdy oglądam w TVN Turbo te policyjne programy. "Panie
    > kierowco, zapraszam na tylne siedzenie... to ile się jechało?".
    >
    > Znowu rozmowa jak przy herbatce. Policjanci bez żadnej asekuracji
    > żartują sobie z "ofiarą" i szukają wspólnych znajomych. Nie budzi to
    > mojego szacunku do władzy.

    Wsczasajace! Podejrzewam, że ten post nie tylko mną wscząsnął! Ja na
    miejscu policjanta oddał bym do każdego ostrzegawczy strzał w tył głowy!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-05-15 15:00:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/15/2012 02:34 PM, Jacek wrote:

    > Poszli by na tor, tam mogą i 300 lecieć.

    Gdzie ten tor, mów ale już! Tylko nie mów o Poznaniu.

    > Pooglądaj czasem filmy jak giną ludzie na motorach przez takie głupie
    > popisy.
    > Na youtube tego sporo jest.

    Jakie głupie popisy? Ochłoń, chłopaki sobie spokojnie podróżują.

    > Jest tam taki jeden jak koleś daje w palnik i na łuku wynosi go na 2 pas.
    > Po którym jedzie inny koleś na motorze z dziewczyną.
    > I to jest koniec historii - 3 trupy.

    Widzisz różnicę między ekspresówką a jakąś dróżką?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-05-15 15:03:26
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 15 Maj, 14:34, "Jacek" <J...@b...pl> wrote:
    > Jest tam taki jeden jak koleś daje w palnik i na łuku wynosi go na 2 pas.
    > Po którym jedzie inny koleś na motorze z dziewczyną.
    > I to jest koniec historii - 3 trupy.

    Zgodze się - idiotyzm, ale co to ma wspólnego z sytuacją? Na
    dwujezdniowej ekspresowej 200 km/h to żadne osiągnięcie. Jedziesz
    pewnie z 50 km/h szybciej niż reszta towarzystwa.

    WOOOOOW...szaleńcy!!! Ukamienować ich!!!

    :-)

    pozdro

  • 15. Data: 2012-05-15 15:04:58
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 15 May 2012 14:33:09 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > kumplami. W USA to by takich rzucili na ziemię, skuli. Człowiek by
    > wiedział, że przesadził z tym łamaniem przepisów.

    Jak Ci tak zależy na mieszkaniu w państwie policyjnym to się
    wyprowadź do Stanów, co Cię powstrzymuje?

    > Znowu rozmowa jak przy herbatce. Policjanci bez żadnej asekuracji
    > żartują sobie z "ofiarą" i szukają wspólnych znajomych. Nie budzi to
    > mojego szacunku do władzy.

    Rozumiem, że jesteś ze szkoły "szacunek dziecka uzyskuje się lejąc
    je smyczą"? Na szczęście to już nielegalne.

    Mnie tam bardzo cieszy to, że nasi policjanci rozmawiają po ludzku
    ze społeczeństwem. Policja ma służyć i chronić, a w USA to chroni
    przede wszystkim siebie, jak jesteś po drugiej stronie thin blue
    line to jesteś albo bydłem albo przestępcą. Na szczęście w Unii
    mamy lewicową cywilizację śmierci i jeszcze nam sporo swobód
    obywatelskich zostało. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 16. Data: 2012-05-15 15:17:13
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 15.05.2012 15:03, songoku wrote:
    > Jedziesz
    > pewnie z 50 km/h szybciej niż reszta towarzystwa.

    No nie bądź taki hura do przodu, wiesz o ile dzięki temu wydłuży się
    droga hamowania? :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 17. Data: 2012-05-15 17:06:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 14:34, Jacek pisze:

    > Poszli by na tor, tam mogą i 300 lecieć.
    Mylisz tor z autostradą.Hajką na tor?Toż to chyba tylko miszczowie
    prostej spod Maka dosiadają*
    Akurat widzieliśmy tą łapankę jadąc w piątek z Tytusem właśnie na
    tor,fajnie by tam wyglądało 300:-)

    *Wiem,wiem,są ze 3 wyjątki.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2012-05-15 17:12:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 15:04, Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > line to jesteś albo bydłem albo przestępcą. Na szczęście w Unii
    > mamy lewicową cywilizację śmierci i jeszcze nam sporo swobód

    Widziałem takie amerykańskie zatrzymanie z ichniej TV pościg krążownika
    za Sportsterem,zatrzymanie przez podcięcie tylnego koła i wyjepka.
    Lektor gadał"bohatersko narażając swoje życie poicjant zatrzymał pirata
    drogowego"
    Normalnie cudo.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2012-05-15 17:13:16
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 13:40, kakmar pisze:
    > Wielki medialny sukces policji, zatrzymali trzech turystów na haykach,
    > na wycieczce na "7". Policzyli im sporo punków z bonusami.
    > Tak więc warto pamiętać żeby patrzeć co się wyprzedza i co za nami
    > jedzie. Zwłaszcza jak jedzie szybko.

    No to do kompletu kolejny sensacyjny sukces:

    "34-letni mężczyzna na drodze krajowej numer 32 wyprzedzał motorower na
    łuku drogi jadąc z prędkością blisko 170 km/h, a potem jeszcze bardziej
    przyspieszył i następny łuk pokonał już z prędkością ponad 180 km/h. Za
    ten "wyczyn" mężczyzna otrzymał 1 tys. zł mandatu i 11 punktów karnych.

    Zielonogórscy policjanci przy pomocy wideorejestratora uwiecznili
    manewry kierowcy BMW. Najpierw, mężczyzna wyprzedził radiowóz z
    prędkością 128 km/ h. Od tego momentu jego prędkość (z każdym kilometrem
    większą) i sposób jazdy rejestrował policyjny sprzęt.

    Później przy prędkości 167 km/h mężczyzna zdecydował się na wyprzedzenie
    jadącego przed nim motorowerzysty, w miejscu gdzie była linia ciągła.
    Potem przyspieszył do 180 km/h i w końcu został zatrzymany przez
    policjantów." //TVN24.pl http://kut.as/brafura

    Na drogach w radiowozach tacy odważni, a piesze patrole to tylko na
    krakowskim rynku widuję, bo przecież strach się oddalać w ciemniejsze
    zakątki, nawet z bronią palną, gazem i pałką.

    Psie-syny.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 20. Data: 2012-05-15 18:15:01
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    oczywiście można patrzeć do tyłu kto za nami jedzie i czy nie przyczepia się
    na ogonie , wtedy zwolnić i zobaczeć kto za nami gna

    ciekawe co by zrobili panowie władza gdyby nagle trzech motocyklistów
    rozdzieliło się i pojechało w 3 strony - czy ścigaliby najsłabszego ?

    Czy po złapaniu ten najsłabszy by zakapował, czy by powiedział że nie zna
    kolegów ?

    a może tablice rejestracyjne nie były odgięte i wszystko się nagrało ?

    a może panowie władza włączyli sygnały świetlne i dzwiękowe dopiero przed
    samym zatrzymaniem ? jeśli video jest bez dzwięku to ciężko powiedzieć kiedy
    włączyli koguty

    czy to nieważne z punktu prawa rejestrować tak długo i dopiero zatrzymać
    złośliwie gdy nagromadzi się zbiór wielu punktów dających satysfakcję panom
    władzy ?

    czy to bezpiecznie prowadzić takie pościgi - zamiast od razu reagować - to
    pytanie retoryczne - ważne że jest news i można zgnębić środowisko
    motocyklowe

    a gdyby panowie władza nie ścigali jadących motocyklistów tylko się skupili
    na kierowcach TIR-ów , którzy zabijają więcej ofiar

    tak, ta gorączka pościgu i upalna pogoda w te dni dała się we znak drogówce

    a dlaczego cały czas są video rejestrowani motocyklisci o prędkości około
    200 km/h a nie ma tych co jadą około 300 km/h?

    w niemcowni jeżdzi się tak normalnie z 2 paki i nie ma problemu

    no i na co pójdą mandaty pobrane od motocyklistów ? na poprawę jakości dróg
    i pomoc ofiarom wypadków ? bueehe hehe