    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ogniwa Li-Ion L18650 - jak ładować?
    Date: Wed, 05 Sep 2012 09:24:21 +0100

    Użytkownik rzymo napisał:

    > Przecież są ogniwa protected - właśnie z zabezpieczeniami.

    Wskaż przykładowy link bo google daje mi linki tylko do baterii, nie
    ogniw, może należałoby uściślić co to jest ogniwo.

    > Prosta ładowarka to LM317T + kupka elementów: http://shdesigns.org/lionchg.html
    (pod koniec strony charakterystyka, ładnie widać CCCV). Albo 2x LM:
    http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attach
    mentid=99798 . Tak ładowałem swoje pierwsze ogniwa w lampkach rowerowych. Teraz
    korzystam z gotowców od Chińczyków ( http://dx.com ).

    Schody zaczynają się gdy chcesz regulować prąd dla ogniw różnej
    pojemności, ale nie przeczę że się nie da tanio wystrugać bo sam dość
    długo używałem ładowarki z balancerem ze strony
    http://www.zajic.cz/nablion/nablion.htm
    http://www.zajic.cz/omezovac/omezovac.htm

    [..]

    --