  • Data: 2010-06-06 09:40:59
    Temat: Re: Ogniskowa - glebia ostrosci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-06, JA <marb67> wrote:
    > Z całym szacunkiem panowie, ale w tym miejscu to po prostu bredzicie.
    > Nie jest wymiarem, jak odległość z Wąchocka do Pułtuska.
    > GO to odległość między dwoma punktami obrazu, które wydają się
    > obserwatorowi ostre. A odległość ta jest zależna od tak wielu

    Ja się trochę już boję, że kolejny podwątek pączkuje, ale również według
    takiego PWN..."wymiar. wielkość czegoś materialnego, rozpatrywanego ze
    względu na swoją długość, szerokość i wysokość lub głębokość", więc
    dlaczego bzdura? I czy jest sens rozpatrywać to jako odległość między
    punktową gdy jest to zbiór takich odległości lub pewna przestrzeń? Ponownie
    pozwole sobie powtórzyć: nie wierzę aby ktokolwiek zajmujący się
    poważniej fotografią nie rozumiał co to jest GO. My tu się przepychamy
    kto lepiej opisze co to jest młotek a ja ośmieliłem się stwierdzić, że
    "impulsator kinetyczny z naprowadzaniem trzonkowym" jest technicznym
    bełkotem.

    > czynników, że zamykanie tego w ramy sztywnego wzoru mija się z celem.
    > Nie widziałem wzoru na GO, który uwzględniałby np. obserwatora - jego
    > możliwości widzenia, czy faktury papieru na jaki obraz jest naniesiony.

    Nawet pomijąjąc tego obserwatora, tych czynników jest cała masa.

    --
    Marcin