    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ogniskowa - glebia ostrosci
    Date: Thu, 3 Jun 2010 06:08:44 +0000 (UTC)

    On Thu, 3 Jun 2010 08:32:10 +0800, Marcin Debowski wrote:
    > Podałem dlaczego uważam, że nie ma to sensu, mogłeś się odnieść, a
    > tak to wiesz, Ty wiesz swoje a ja już też wiem swoje.

    Stwierdzenie ,,bełkot'' to nie jest argument...

    A dlaczego wyjscie od (odleglosc ogladania, format), czyli krazka
    rozproszenia, jest lepsze niz silnie rozmyta definicja ,,co jest
    dopuszczalnie nieostre'' jest lepsza?

    Pozwala latwo przejsc do (ogniskowa, odleglosc, f) -> (ostro_od, ostro_do)
    OK, mozna uciec od rozumienia tego, wzorow etc i jak dawniej, liczyc na
    skale na obiektywie, czy kreciolki-kalkulatorki, tylko co, jesli ja chce
    wiekszy format docelowy niz ten, kto wymyslal kreski na obiektywie, czy
    innym liczydle?

    Chyba ze calosc GO ogarniasz intuicja? Ewentualnie focisz sprzetem,
    gdzie wszystko w kadrze jest ostre i mozesz miec temat GO w powazaniu? :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns