  • 731. Data: 2010-12-23 12:47:59
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > A jaki ma to związek z krokodylami?;>

    No i sam zapedziles sie w krowii rog KJ-a.

    Przywitaj sie z kolegami, jako ze jestes zajebisty zajmujesz w nim miejsce
    number one.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 732. Data: 2010-12-23 12:49:31
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    gildornapisal

    tu trzeba uczucia i wyczucia oraz instynktu i
    > wyobraźni.

    OK, i tak to zostawmy.

  • 733. Data: 2010-12-23 12:52:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2010 13:45, AZ pisze:

    > Ja pierdole, Gildor - Ciebie o brak czytania ze zrozumienie nie
    > podejrzewalem :-)
    >
    > Uwaga, cycat raz jeszcze:
    > "Nie nic zle nie zapamietalem. Dotyczylo to *przejscia* z przyspieszenia lub
    > jednostajnej jazdy *do hamowania* - wyprostowanie sie, oraz zablokowanie rak
    > w lokciach co pozwala utrzymac nadal tor jazdy przy np. wjechaniu w dziure."
    >
    > Nie mow ze myslales ze poginam non stop z wyprostowanymi rekoma...

    no, tak myślałem, bo nie miałem ochoty przygarniać 700 postów.
    przelatywałem po łebkach.
    to jeszcze podpowiedz, co to znaczy zablokowanie w łokciach? na
    wyprostowanych rękach? w sumie pisałeś, że nie chodzi u usztywnianie
    rąk, więc jak to ma wyglądać? może wy rozmawiacie o tym samym, ale
    technicznie się nie dogadujecie, chupaki, co?

    - gildor

  • 734. Data: 2010-12-23 13:00:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > rąk, więc jak to ma wyglądać? może wy rozmawiacie o tym samym, ale
    > technicznie się nie dogadujecie, chupaki, co?

    Prostujesz rece tak ze sa proste w lokciach. Nikt nie mowi o kurczowym
    trzymaniu koncowek kierownicy czy napieraniu na kierownice.

    Instruktor pokazywal to na zywym przykladzie - Cieniu bodajrze.

    Wersja 1 - z rekami ugietymi w lokciac i kopniecie z boku w kolo.
    Wersja 2 - z zablokowanymi lokciami i kopniecie z boku w kolo.

    Miedzy 1 a 2 dalo sie zauwazyc wyrazna roznice w wychyleniu kierownicy
    przy kopnieciu.

    Ja po zastosowaniu zauwazylem spora roznice. W tym roku zdarzylo sie w taki
    sposob przejechac przez 15cm dziury czy wysepke gdy nie bylo szans na
    ominiecie. Kosztowalo mnie to tyle co wyprostowanie felg i wole to niz
    byc polamanym i miec zdarta dupe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 735. Data: 2010-12-23 13:05:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2010 14:00, AZ pisze:

> [...]
    > sposob przejechac przez 15cm dziury czy wysepke gdy nie bylo szans na
    > ominiecie. Kosztowalo mnie to tyle co wyprostowanie felg i wole to niz

    ciekawe, ale muszę sprawdzić jak sam jeżdżę, bo nie wydaje mi sie, żebym
    mógł wyprostować ręce na gixerze. jakoś tam się pewnie zapieram, bo same
    kolana to za mało. ale w linkach z wyścigów, gdzie chłopaki mają niezłe
    obciążenia przy hamowaniu, nikt nie ma prostych rąk. a już ich nie
    podejrzewam o brak umiejętnosci. fakt, że dziur na torze raczej nie ma.

    - gildor

  • 736. Data: 2010-12-23 13:44:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > skoro żyroskop, to dlaczego?
    >
    > i DLACZEGO do wszystkiego?

    Tu masz przyklad zyroskopu:

    http://www.youtube.com/watch?v=HtjQ4SK4GXk

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 737. Data: 2010-12-23 14:03:11
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "gildor" ciekawe, ale muszę sprawdzić jak sam jeżdżę, bo nie wydaje mi
[...]

    Dziewczynko pacz mnie na usta:
    jazda torowa to nie jazda po ulicy
    jedzies po torze heblujesz na maxa bo spozniles sie przed winklem - liczy
    sie kazdy tysieczna - jedziesz na malpe na maxa wyprostowany, spiety na
    palcach, prawa lapa na zakladke - gotowy do przeciwskretu - miedzy zbiornik
    a jajka moznaby zmiescic panne (tak byc powinno ale sprobuj to zrobic na
    sporcie), lapa plynnie przechodzi z hebla na manete - zapinasz naped
    jedoczesnie pchajac kierownice ( pamietajac o bledzie anatomicznym prawej
    reki) , srodek uda zaczepia sie o zbiornik kladziesz sie i jedziesz
    odkrecajac.
    o polozeniu tulowia nie bede pisal choc bez jego ruchu nie da sie prawidlowo
    skrecic...

    Jedziesz po ulicy - patrzysz o kurwa wielka dziura
    zdazasz tylko wyprostowac sie i zacisnac klamke
    i ...
    Potem opcje sa:

    puszczasz klame przed dziura -pchasz kierownice - omijasz dziure -po
    wypaleniu 3 szluga myslisz - znow sie udalo...ew jak ja to kurwa zrobilem???
    ale to wczesniejsze godziny cwiczen procentuja

    nie puszczasz klamy i masz rozjebana opone i felge - pol bidy jak tylko
    jedna i siem nie wyjebiesz

    puszczasz klame i jak masz mocno zablokowane lapy w lokciach przelatujesz
    przez dziure, stajesz za nia wyciagajac fajke dzwonisz po policje liczac
    hahahahaha na hahahaha odszkodowanie od zarzadcy drogi buahahahaha mega
    rotfl :).
    W miedzyczasie ogladasz pogiete felasie (niektorzy mysla - kurwa musze se
    zalatwic jakis abonament u tych co prostuja te kola :):):)

    Tytus z fabryki

  • 738. Data: 2010-12-23 14:13:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-23 15:03, Tytus z fabryki pisze:
    >dzwonisz po policje liczac
    > hahahahaha na hahahaha odszkodowanie od zarzadcy drogi buahahahaha mega
    > rotfl :).

    o, ten fragment mnie ujął.

    Ale poza tym to... pojednajmy się.

    KJ pojeden

  • 739. Data: 2010-12-23 14:15:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > W miedzyczasie ogladasz pogiete felasie (niektorzy mysla - kurwa musze se
    > zalatwic jakis abonament u tych co prostuja te kola :):):)

    A co w przypadku gdy jedziesz 120 gdy juz sie sciemnilo i w pewnym momencie
    jest "o kurwa wysepka" a obok Ciebie jedzie samochod? Probujesz sie zmiescic
    miedzy jedno a drugie, przod najezdza na duzy kawalek kraweznika owej wysepki
    lezacego obok a tyl polowa na kraweznik. Modek by Ci opowiedzial ale on sam
    za wiele nie zdazyl zarejestrowac jadac za mna.

    Na prostowanie juz znizki mam :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 740. Data: 2010-12-23 14:18:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > o, ten fragment mnie ujął.

    No. Pocieszny jest ten Tytus.
    > Ale poza tym to... pojednajmy się.

    Never! KHI zawsze bedzie lepsze od Hondy (i Ty dobrze o tym wiesz).

    --
    Artur
    ZZR 1200