  • 741. Data: 2010-12-23 14:23:27
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bd75f8c8bc684a08bfe0eb966870480b$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Tu można być i najmądrzejszym. I co z tego? Ty byś i Einsteinowi próbował
    > tłumaczyć że E=mc2 jest bez sensu;)

    Kolejna bzdura. E=mc^2 - to jest poprawny zapis w przypadku, kiedy nie mamy
    mozliwosci zapisu poteg (np. starsze kalkulatory graficzne).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 742. Data: 2010-12-23 14:25:05
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ" A co w przypadku gdy jedziesz 120 gdy juz sie sciemnilo i w pewnym
    momencie jest "o kurwa wysepka" a obok Ciebie jedzie samochod?

    Wyprzedzanie w niedozwolenym miejscu, niedostosowanie predkosci,
    nie zastosowanie siem do oznakowani poziomego i pionowego...
    Kilkaset pkt karnych i kilka tysiecy mandatu albo rok paki
    O reszte pytaj KJ'a pojednego

    Tytus z fabryki

  • 743. Data: 2010-12-23 14:33:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-23 15:25, Tytus z fabryki pisze:

    > Kilkaset pkt karnych i kilka tysiecy mandatu albo rok paki
    > O reszte pytaj KJ'a pojednego

    24 miesiace pojednania.

    W zawieszeniu.

    KJ

  • 744. Data: 2010-12-23 14:33:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nie zastosowanie siem do oznakowani poziomego i pionowego...
    > Kilkaset pkt karnych i kilka tysiecy mandatu albo rok paki

    Szkoda zem poprzedniej jesieni nie mial kamerki, to bym wiecej cudow
    nagral, a i Ty bys inaczej ze mna tu rozmawial. No a nie zanosi sie
    zeby taka okazja jeszcze miala miejsce...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 745. Data: 2010-12-23 14:34:55
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Normalnie.
    (...)
    > Jeśli dobrze siedzisz, masz luźne ręcę, to od razu czujesz uślizg. Wtedy
    > ujmujesz hebla i po odzyskaniu hamujesz dalej.

    Ujmujesz (tylko troche), gdy poczujesz uslig, a potem zwiekszasz sile
    hamowania.

    Czyli cyklicznie zmieniasz wlasnosci hamulca.

    Czyli _hamujesz_ _pulsacyjnie_.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 746. Data: 2010-12-23 14:40:54
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości grup
    > Ja juz Cie dawno nie czytam ale chłopaki widze jeszcze sie łudzą że Cie
    > przegadają.

    Nie chodzi o przegadanie. Chodzi raczej o to, ze ktos z boku to bedzie
    czytal i jesli bedzie mial troche oleju w glowie to sobie wygugla np.
    roznice miedzy regulatorem/modulatorem, a reduktorem.

    A nasz mistrz jest juz na etapie "tak gleboko w dupie, ze widac migdalki" -
    nie przyzna sie, ze cokolwiek, gdziekolwiek napisal zle, mimo ze prawdziwe i
    sluszne zrodla podaja inaczej. Jak chociazby moment rozmowy o "pulsowaniu",
    gdzie koles ewidentnie mowi o dzialaniu 0-1, a nie pulsowaniu w znaczeniu
    jakie podaje slownik.

    Unika tematu, bo musialby napisac "faktycznie, masz racje, nie zdawalem
    sobie sprawy/myslalem, ze to slowo ma inne znaczenie".

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 747. Data: 2010-12-23 14:45:50
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Do książek polecam zajrzeć, aby wyleczyć się z hamowań pulsacyjnych

    Nie wiem w jakim jezyku czytasz ksiazki, ale moze angielska definicja,
    angielskiego odpowiednika slowa "pulsacja" Ci pomoze:

    "pulsation - a periodically recurring phenomenon that alternately increases
    and decreases some quantity"

    Za http://www.thefreedictionary.com

    Zatem definicja slowa "pulsacja" w jezyku polskim i angielskim jest bardzo
    podobna. Ty wlasnie hamujesz _pulsacyjnie_, tylko na sile starasz sie
    zmienic nazwe tego zjawiska.

    Nie bardzo wiem po co.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 748. Data: 2010-12-23 14:56:51
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Oprocz tego przeciskania kolego - w ramach treningu jest rowniez tzw
    > "najazd na babe" ktorego nauka powinna byc obowiazkiem kazdego
    > motocyklisty (tych z pulsowaniem i ABS'em tez).

    Tobie tez mam zaczac wyjezdzac ze slownikiem? ;)

    O takim hamowaniu zero-jedynkowym mozna by powiedziec, ze to hamowanie
    binarne, cykliczne albo przerywane, ale nie "pulsacyjne".

    Jak sie definicja slowa "pulsacyjnie" nie podoba nie tylko Lovtz'y, ale tez
    Tobie to zawsze mozna napisac do:

    r...@p...pl
    http://www.rjp.pan.pl/

    Potem zorganizowac petycje, albo co innego i walczyc o zmiane.

    Ale tak zmiana slowa, ktore jest bardzo podobne zarowno w wymowie, jak i w
    znaczeniu do angielskiego odpowiednika IMHO narobi tylko problemow.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 749. Data: 2010-12-23 15:01:29
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "KJ Siła Słów" 24 miesiace pojednania.
    W zawieszeniu.

    Ufff myslalem ze w celi z 12 murzy....opsss afroamerykanami :)

    Tytus z fabryki

  • 750. Data: 2010-12-23 15:04:13
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Ivam"
    Tobie tez mam zaczac wyjezdzac ze slownikiem? ;)
    O takim hamowaniu zero-jedynkowym mozna by powiedziec, ze to hamowanie
    binarne, cykliczne albo przerywane, ale nie "pulsacyjne".

    easy man...nie wiem o czym piszesz i czy mnie nie obrazasz...

    ***Jak sie definicja slowa "pulsacyjnie" nie podoba nie tylko Lovtz'y, ale
    tez Tobie to zawsze mozna napisac do:

    Ale ja juz pisalem, ze lubie pulsowac, nawet bardzo lubiem

    Tytus z fabryki