eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Date: Thu, 23 Dec 2010 14:05:31 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <ievhet$k4l$9@news.onet.pl>
    References: <ienvut$bpt$1@inews.gazeta.pl> <ieq3qr$165$7@node1.news.atman.pl>
    <ieq3s4$165$8@node1.news.atman.pl> <ieq4ho$sbf$1@inews.gazeta.pl>
    <ieq4sj$165$11@node1.news.atman.pl> <ieq5do$2ee$1@inews.gazeta.pl>
    <ieq60s$165$15@node1.news.atman.pl> <ieqa69$jn0$1@inews.gazeta.pl>
    <ieqb59$n3g$1@inews.gazeta.pl>
    <b4caaa38aaa38ae92608ca222e37bc0d$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d11f8b9$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <19e674f4fd0ef10e83a23df2e591dc75$1@grupy.scigacz.pl>
    <ietqbb$l3v$1@inews.gazeta.pl>
    <9dad4b4ada214b2e746d21da9a9c8c03$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieuvha$k4l$1@news.onet.pl>
    <7c39aa45a846bdb65bd3d3881b27a4cc$1@grupy.scigacz.pl>
    <ievdj1$7gc$2@node1.news.atman.pl> <ieve97$k4l$4@news.onet.pl>
    <ievef5$7gc$3@node1.news.atman.pl> <ievepr$k4l$5@news.onet.pl>
    <ievf13$7gc$4@node1.news.atman.pl> <ievf5a$k4l$6@news.onet.pl>
    <ievfje$7gc$5@node1.news.atman.pl> <ievfuf$k4l$7@news.onet.pl>
    <ievg9k$7gc$6@node1.news.atman.pl> <ievgmf$k4l$8@news.onet.pl>
    <ievh4m$7gc$8@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.108.194.202
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1293109533 20629 193.108.194.202 (23 Dec 2010 13:05:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2010 13:05:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ievh4m$7gc$8@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633950
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.12.2010 14:00, AZ pisze:
    > On 2010-12-23, gildor<g...@N...gazeta.pl> wrote:
    >>
    >> no, tak myślałem, bo nie miałem ochoty przygarniać 700 postów.
    >> przelatywałem po łebkach.
    >> to jeszcze podpowiedz, co to znaczy zablokowanie w łokciach? na
    >> wyprostowanych rękach? w sumie pisałeś, że nie chodzi u usztywnianie
    >> rąk, więc jak to ma wyglądać? może wy rozmawiacie o tym samym, ale
    >> technicznie się nie dogadujecie, chupaki, co?
    >>
    > Prostujesz rece tak ze sa proste w lokciach. Nikt nie mowi o kurczowym
    > trzymaniu koncowek kierownicy czy napieraniu na kierownice.
    >
    > Instruktor pokazywal to na zywym przykladzie - Cieniu bodajrze.
    >
    > Wersja 1 - z rekami ugietymi w lokciac i kopniecie z boku w kolo.
    > Wersja 2 - z zablokowanymi lokciami i kopniecie z boku w kolo.
    >
    > Miedzy 1 a 2 dalo sie zauwazyc wyrazna roznice w wychyleniu kierownicy
    > przy kopnieciu.
    >
    > Ja po zastosowaniu zauwazylem spora roznice. W tym roku zdarzylo sie w taki
    > sposob przejechac przez 15cm dziury czy wysepke gdy nie bylo szans na
    > ominiecie. Kosztowalo mnie to tyle co wyprostowanie felg i wole to niz
    > byc polamanym i miec zdarta dupe.

    ciekawe, ale muszę sprawdzić jak sam jeżdżę, bo nie wydaje mi sie, żebym
    mógł wyprostować ręce na gixerze. jakoś tam się pewnie zapieram, bo same
    kolana to za mało. ale w linkach z wyścigów, gdzie chłopaki mają niezłe
    obciążenia przy hamowaniu, nikt nie ma prostych rąk. a już ich nie
    podejrzewam o brak umiejętnosci. fakt, że dziur na torze raczej nie ma.

    - gildor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: