  • 721. Data: 2010-12-23 12:11:18
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2010 12:59, AZ pisze:

    > Zasadnicze pytanie - probowales? Bo z luznymi przy hamowaniu jezdzilem
    > od poczatku, od jakiegos czasu prostuje w lokciach i dla mnie jest tak
    > wygodniej, czuje sie pewniej tak jak dla niektorych jest wygodniej i
    > lepiej sie czuja z luznymi - potrafisz to zrozumiec?

    e, skup się. pisałeś, że nie prostujesz w łokciach, tylko jeździsz na
    usztywnionych. znaczy sugerowałeś, żeby Ci pokazać, gdzie napisałeś o
    prostowaniu w łokciach. więc pokazuje. tu. w tym poście to napisałeś.

    - gildor

  • 722. Data: 2010-12-23 12:14:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > e, skup się. pisałeś, że nie prostujesz w łokciach, tylko jeździsz na
    > usztywnionych. znaczy sugerowałeś, żeby Ci pokazać, gdzie napisałeś o
    > prostowaniu w łokciach. więc pokazuje. tu. w tym poście to napisałeś.

    W ktorym? Pisalem o rekach zablokowanych w lokciach, o zadnych sztywnych
    rekach nigdzie nie pisalem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 723. Data: 2010-12-23 12:20:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2010 13:14, AZ pisze:

    > W ktorym? Pisalem o rekach zablokowanych w lokciach, o zadnych sztywnych
    > rekach nigdzie nie pisalem.

    yy, no może i tak. nie bede przewertowywał 700 postów.

    - gildor

  • 724. Data: 2010-12-23 12:24:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > yy, no może i tak. nie bede przewertowywał 700 postów.

    Uwaga, cycat:
    "Nie nic zle nie zapamietalem. Dotyczylo to przejscia z przyspieszenia lub
    jednostajnej jazdy do hamowania - wyprostowanie sie, oraz zablokowanie rak
    w lokciach co pozwala utrzymac nadal tor jazdy przy np. wjechaniu w dziure."

    Bo jak moto to taki zyroskop co zawsze do pionu i w ogole prosto to po co sie
    montuje amortyzatory skretu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 725. Data: 2010-12-23 12:26:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2010 13:24, AZ pisze:
> [...]
    >
    > Bo jak moto to taki zyroskop co zawsze do pionu i w ogole prosto to po co sie

    żeby wytłumić drgania kierownicy na boki. do shimmy nie dopuścić. tego
    rękami nie opanujesz, nie ma chuja.

    - gildor

  • 726. Data: 2010-12-23 12:33:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > żeby wytłumić drgania kierownicy na boki. do shimmy nie dopuścić. tego
    > rękami nie opanujesz, nie ma chuja.

    Ano widzisz. Czy ja napisalem ze rekami z zablokowanymi lokciami opanowuje
    shimmy? Nie. Napisalem ze zablokowane rece w lokciach pomagaja utrzymac tor
    jazdy i nie dopuscic do shimmy. Podobnie jak amortyzator skretu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 727. Data: 2010-12-23 12:39:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2010 13:33, AZ pisze:

    > Ano widzisz. Czy ja napisalem ze rekami z zablokowanymi lokciami opanowuje
    > shimmy? Nie. Napisalem ze zablokowane rece w lokciach pomagaja utrzymac tor
    > jazdy i nie dopuscic do shimmy. Podobnie jak amortyzator skretu.

    a weź wytłumacz. jak zablokowane ręce w łokciach pomagają nie dopuścić
    do shimmy? bo ja tego nie widzę.

    http://www.youtube.com/watch?v=GBOqXOpvD7U

    i jeszcze jedno, jak można jeździć z zablokowanym łokciami na sportach?
    może Ty o enduro piszesz cały czas, hą? na zygzaku 1200 nie latałem, ale
    na 1400 też to by było dość nienaturalne, o wygodzie nie wspomne przez
    uprzejmość dla faktu, że to turystyk.

    - gildor

  • 728. Data: 2010-12-23 12:42:55
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-12-23 11:58, Lovtza pisze:
    > Coś rozsądnego? OK, po tych wszystkich postach w których tyle wyjaśnień
    > napisałem na prawdę mnie zmotywowałeś i tchnąłeś we mnie nadzieję...:)
    > Proponuję zacząć tutaj http://www.youtube.com/watch?v=rLEyXAftrpw

    Ja ze swojej strony jeszcze dorzucę:
    http://www.superbikeschool.co.uk/schedule.php
    Planowałem się wybrać do Szwecji, 6-7.05.11.
    Można też np. do Bułgarii.
    Ogólnie połączyć przyjemne z pożytecznym (jakiś krótki urlop + szkolenie).

    Wiem skądinąd, że były plany by CSS zawitał na tor w Poznaniu, ale chyba
    nic z tego nie wyszło. Szkoda.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 729. Data: 2010-12-23 12:45:12
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

> [...]
    > wygodniej, czuje sie pewniej tak jak dla niektorych jest wygodniej i
    > lepiej sie czuja z luznymi - potrafisz to zrozumiec?

    A jaki ma to związek z krokodylami?;>

  • 730. Data: 2010-12-23 12:45:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > może Ty o enduro piszesz cały czas, hą? na zygzaku 1200 nie latałem, ale
    > na 1400 też to by było dość nienaturalne, o wygodzie nie wspomne przez

    Ja pierdole, Gildor - Ciebie o brak czytania ze zrozumienie nie
    podejrzewalem :-)

    Uwaga, cycat raz jeszcze:
[...]

    Nie mow ze myslales ze poginam non stop z wyprostowanymi rekoma...

    --
    Artur
    ZZR 1200