eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Date: Thu, 23 Dec 2010 13:00:06 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN
    Lines: 28
    Message-ID: <ievh4m$7gc$8@node1.news.atman.pl>
    References: <ienvut$bpt$1@inews.gazeta.pl> <ieq373$o1p$1@inews.gazeta.pl>
    <ieq3qr$165$7@node1.news.atman.pl> <ieq3s4$165$8@node1.news.atman.pl>
    <ieq4ho$sbf$1@inews.gazeta.pl> <ieq4sj$165$11@node1.news.atman.pl>
    <ieq5do$2ee$1@inews.gazeta.pl> <ieq60s$165$15@node1.news.atman.pl>
    <ieqa69$jn0$1@inews.gazeta.pl> <ieqb59$n3g$1@inews.gazeta.pl>
    <b4caaa38aaa38ae92608ca222e37bc0d$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d11f8b9$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <19e674f4fd0ef10e83a23df2e591dc75$1@grupy.scigacz.pl>
    <ietqbb$l3v$1@inews.gazeta.pl>
    <9dad4b4ada214b2e746d21da9a9c8c03$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieuvha$k4l$1@news.onet.pl>
    <7c39aa45a846bdb65bd3d3881b27a4cc$1@grupy.scigacz.pl>
    <ievdj1$7gc$2@node1.news.atman.pl> <ieve97$k4l$4@news.onet.pl>
    <ievef5$7gc$3@node1.news.atman.pl> <ievepr$k4l$5@news.onet.pl>
    <ievf13$7gc$4@node1.news.atman.pl> <ievf5a$k4l$6@news.onet.pl>
    <ievfje$7gc$5@node1.news.atman.pl> <ievfuf$k4l$7@news.onet.pl>
    <ievg9k$7gc$6@node1.news.atman.pl> <ievgmf$k4l$8@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1293109206 7692 85.222.103.164 (23 Dec 2010 13:00:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2010 13:00:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633949
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-12-23, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    >
    > no, tak myślałem, bo nie miałem ochoty przygarniać 700 postów.
    > przelatywałem po łebkach.
    > to jeszcze podpowiedz, co to znaczy zablokowanie w łokciach? na
    > wyprostowanych rękach? w sumie pisałeś, że nie chodzi u usztywnianie
    > rąk, więc jak to ma wyglądać? może wy rozmawiacie o tym samym, ale
    > technicznie się nie dogadujecie, chupaki, co?
    >
    Prostujesz rece tak ze sa proste w lokciach. Nikt nie mowi o kurczowym
    trzymaniu koncowek kierownicy czy napieraniu na kierownice.

    Instruktor pokazywal to na zywym przykladzie - Cieniu bodajrze.

    Wersja 1 - z rekami ugietymi w lokciac i kopniecie z boku w kolo.
    Wersja 2 - z zablokowanymi lokciami i kopniecie z boku w kolo.

    Miedzy 1 a 2 dalo sie zauwazyc wyrazna roznice w wychyleniu kierownicy
    przy kopnieciu.

    Ja po zastosowaniu zauwazylem spora roznice. W tym roku zdarzylo sie w taki
    sposob przejechac przez 15cm dziury czy wysepke gdy nie bylo szans na
    ominiecie. Kosztowalo mnie to tyle co wyprostowanie felg i wole to niz
    byc polamanym i miec zdarta dupe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: