  • Data: 2018-06-21 12:43:11
    Temat: Re: Off topic samochód elektryczny
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fakt jest taki, że jak ktoś chce zdrowo, czysto i tanio gotować, to
    > zamontuje indukcję (zamiast montować gaz, szczególnie jak dopiero staje
    > przed wyborem).

    Ale w gazie też świat poszedł nieco do przodu:
    http://solgaz.eu/plyty-gazowe-bez-plomieni/

    Wadą grzania prądem jest zdecydowanie dłuższy czas (chyba chodzi o
    niższą temperaturę).
    A jak ktoś chce być superoszczędny, to kupuje garnek z grubym dnem (aby
    akumulował ciepło), wsadza ziemniaczki, wlewa kilka łyżek wody i
    przykrywa szczelną pokrywką. Po zagotowaniu wody wyłącza fajerkę. Po ok.
    40-50 minutach ziemniory dojdą. Taki patent widziałem na spotkaniu
    sprzedawców jakichś garnków za milion złotówek. Wypróbowałem na garnku z
    marketu za 14 zł i też działa :-)
    Tylko niestety za obiad trzeba się brać zaraz po śniadaniu :-)

    Ps. Można też użyć szybkowara.