  • Data: 2018-06-21 13:17:26
    Temat: Re: Off topic samochód elektryczny
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, June 21, 2018 at 9:07:21 PM UTC+10, J.F. wrote:

    > U nas ostatnio jest tak, ze jak oddasz do sieci 1kWh, to mozesz sobie
    > pozniej pobrac 0.8 czy 0.7kWh za darmo.

    Bardzo fajne rozwiazanie. Czyli w rezultacie sprzedajesz energie z PV za te 70-80%
    ceny importu? U mnie jest to blizej 40%. Niestety zostaje tylko zalozenie baterii
    zeby lepszy wynik osiagnac. A do tego zeby mi sie kalkulowaly jeszcze potrzebuje
    kilku lat. No chyba, ze prad bedzie szybciej drozal :)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam: