  • 11. Data: 2012-08-19 08:35:48
    Temat: Re: Odzyskanie zdjec z karty SD po formacie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:hj8eg043lvya$.kgpf8spd68mz$.dlg@40tude.
    net...
    > W Krakowie powiedziano mi 100-200 zl za probe odzyskania ze sporymi
    > szansami powodzenia.

    photorec

  • 12. Data: 2012-08-19 10:26:03
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 17-08-2012 21:32, Maciek pisze:

> [...]
    > Karty jeszcze w rekach nie mam.
    >
    > Pytanie: jakie sa szanse na odzyskanie zdjec (z pewnych powodow cennych,
    > choc to tylko fotki z wakacji)? Bawic sie na domowym kompie
    > oprogramowaniem, ktore mozna sciagnac za darmo, czy lepiej isc do
    > profesjonalisty? Niby formatowanie nie usuwa zawartosci nosnika, a jedno
    > zdjecie pewnie wiele nie nabruzdzilo, ale...
    >
    > Nie udaje, ze sie znam - pytam o porade.
    >
    > W Krakowie powiedziano mi 100-200 zl za probe odzyskania ze sporymi
    > szansami powodzenia.
    >
    > /Uwaga, crosspost, fut: pl.rec.foto.cyfrowa/

    http://www.dobreprogramy.pl/Odzyskiwanie-danych,Kate
    goria,Windows,86.html

  • 13. Data: 2012-08-24 14:54:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 21:32:46 +0200, Maciek napisał(a):

    (...)

    Photorec dal rade, prosty jak cep i skuteczny, odzyskal chyba wszystko...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 14. Data: 2012-08-25 15:43:19
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2012-08-17 22:19, Maciek pisze:

    > No wlasnie - zdaje sobie sprawe, ze soft softowi nierowny i stad pytanie,
    > czy nie lepiej isc do firmy. Shit happens, wiec moze ktos z grupy mial
    > podobna sytuacje...
    >
    > Pofragmentowane nie powinno byc, aparat byl malo uzywany.

    Nie namawiam do złego ale Ontrack Easy Recovery potrafi sporo :)
    i da się go pobrać z sieci.
    Ma kilka trybów szukania plików, szybkie np po formacie i takie które
    lecą sektor
    po sektorze i na tej podstawie budują listę plików.
    Plus jak już wspomniano są programy free do odzysku.

    pozdrawiam

    --
    --- xyz