  • 21. Data: 2010-04-02 15:40:55
    Temat: Re: Odzyskanie środków z abonamentu w Erze
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał

    > przy takim sposobie dzialania polecam nauke grypsery, moze sie przydac

    Jaki sposób działania? To przecież oczywiste, że VAT idzie do zwrotu skoro płacę
    Fakturę Vat za abonament. A ze środkami na koncie mogę robić co chcę.
    Gdzie ty tu widzisz jakąś niezgodność z prawem, że próbujesz coś tak głupiego
    insynuować?

  • 22. Data: 2010-04-04 16:17:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.04.10 17:40, Tomek pisze:

> [...]
    > co chcę.
    > Gdzie ty tu widzisz jakąś niezgodność z prawem, że próbujesz coś tak

    To Ty będziesz tłumaczył US jaki związek z uzyskanym przychodem mają
    wydatki na te premium SMS-y.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2010-04-04 20:15:31
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał

    > To Ty będziesz tłumaczył US jaki związek z uzyskanym przychodem mają
    > wydatki na te premium SMS-y.

    Hmmm, nie moge tego rozgryzc, jak US dowie sie, na co ktos wydal kase z
    pakietu zlotowek skoro to nie jest nigdzie ksiegowane?
    Poza tym, jak wyda sie te smsy premium na dzwonki lub konkursy, to US tez o
    tym wie i trzeba sie bac? I o jakim przychodzie mowa, skoro to sie odbywa
    "niefiskalnie"?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4999
    (20100404) __________

  • 24. Data: 2010-04-05 06:25:32
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Endi pisze:
> [...]
    > tym wie i trzeba sie bac? I o jakim przychodzie mowa, skoro to sie odbywa

    rozgryz i połącz dwa słowa: kontrola biling

  • 25. Data: 2010-04-05 12:06:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Apr 2010 22:15:31 +0200, Endi wrote:
    >Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał
    >
    >Hmmm, nie moge tego rozgryzc, jak US dowie sie, na co ktos wydal kase z
    >pakietu zlotowek skoro to nie jest nigdzie ksiegowane?

    Zalezy - czy schowa billing do niszczarki, czy mu uczynny operator
    podsumuje na fakturze "polaczenia glosowe 0, sms premium 50zl"..

    J.

  • 26. Data: 2010-04-05 12:59:12
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Zalezy - czy schowa billing do niszczarki, czy mu uczynny operator
    > podsumuje na fakturze "polaczenia glosowe 0, sms premium 50zl"..

    Nawet jeśli podsumuje jako sms premium, to skąd będzie wiadomo, że to nie
    smsy na TELE-AUDIO, jakiś konkurs, czy tapetki do telefonu? To chciałem
    żebyście mi wyjaśnili. Prościej nie umiem napisać.

  • 27. Data: 2010-04-05 16:45:11
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Endi pisze:
> [...]
    > smsy na TELE-AUDIO, jakiś konkurs, czy tapetki do telefonu? To chciałem
    > żebyście mi wyjaśnili. Prościej nie umiem napisać.

    no to prosto Ci wyjasniam:
    w razie kontroli z US upierdliwego urzędnika aparatu skarbowego nie
    będzie interesowało na co wydałeś te pieniądze a jedynie czy ich
    wydatkowanie było związane z prowadzeniem działalności. W końcu fakturę
    wrzucasz (uwaga trudne sformułowanie) w koszty uzyskania przychodu.
    Jeśli nie udowodnisz że mialó to związek z uzyskaniem przychodu z DG to
    zakwestionuje Ci tą f-rę i będziesz mieć problem. Bywały już sprawy że
    upierdliwa kontrola z US czy UKS rozpytywała się o każdy numer i
    kwestionowała rozmowy prywatne.

  • 28. Data: 2010-04-05 16:58:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 14:59:12 +0200, Endi wrote:
> [...]
    >smsy na TELE-AUDIO, jakiś konkurs, czy tapetki do telefonu? To chciałem
    >żebyście mi wyjaśnili. Prościej nie umiem napisać.

    Wszystko jedno, zadne nie upowazniaja do odliczenia :-)

    Lepiej sie tlumacz ze je wysylales do Navieksperta w celu dojechania
    do klienta, albo to oplata za parkowanie pod urzedem skarbowym :-)

    J.

  • 29. Data: 2010-04-05 17:25:13
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał

    > no to prosto Ci wyjasniam:

    I o to mi chodziło. Dziękuję i pozdrawiam.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5001
    (20100405) __________