  • 11. Data: 2010-03-29 11:10:57
    Temat: Re: Odzyskanie środków z abonamentu w Erze
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:vh11r5p90gd0it8man0nein4vr9qjoi2l1@4ax.com...

    > Tylko jeden niuans - ma pakiet kwotowy, czy takie SMS zostana
    > doliczone do rachunku osobno ?

    Raczej pakiet - gdyby mial minuty inaczej sformulowalby problem.
    Ale tak czy inaczej powinien zajrzec do regulaminu, zeby nie bylo placzu i
    zgrzytania

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-03-29 11:13:08
    Temat: Re: Odzyskanie ?rodków z abonamentu w Erze
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zależy dla kogo. Abonament mam 60pln, do wydzwonienia 290pln, wyślę 9 smsów po
    > 30,50pln za tę kwotę i dostanę 108 do zwrotu. Czyli na każdym telefonie jestem
    > miesięcznie 48pln zarobiony. Na 10-ciu - 480pln. Krzywda? Chyba żadna.

    To powiedz dlaczego jak wpiszesz kwotę jaką chcesz doładować od razu chce zabrać
    pieniądze z banku? Przecież ma wpłacić na konto, a nie zabierać z konta.

  • 13. Data: 2010-03-29 11:29:25
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Raczej pakiet - gdyby mial minuty inaczej sformulowalby problem.
    > Ale tak czy inaczej powinien zajrzec do regulaminu, zeby nie bylo placzu i
    > zgrzytania

    ta kwestia jest uregulowana w cenniku, a nie regulaminie

  • 14. Data: 2010-03-29 11:34:36
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    nie wiem, nie korzystalem

    kwestia punktu widzenia i warunkow umowy

> [...]
    > smsów po 30,50pln za tę kwotę i dostanę 108 do zwrotu. Czyli na każdym
    > telefonie jestem miesięcznie 48pln zarobiony. Na 10-ciu - 480pln. Krzywda?
    troche przekombinowales z vatem, policz to sobie dobrze, a potem jeszcze sie
    zastanow nad podatkowa strona sprawy, aby pozniej nie meczyc sie ze
    skarbowka
    podana strona to przyklad rozwiazania, a nie jedyne wyjscie

    na koniec polecam lekture regulaminu swiadczenia uslug telekkomunikacyjnych
    Twojego operatora, ktory zmienil sie w zeszlym roku, miedzy innymi w
    opisywanej materii

  • 15. Data: 2010-03-29 12:01:34
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał

    > To powiedz dlaczego jak wpiszesz kwotę jaką chcesz doładować od razu chce
    > zabrać pieniądze z banku? Przecież ma wpłacić na konto, a nie zabierać z
    > konta.

    Ja nie wpisuje kwoty, tylko wysyłam SMSa za 30.50pln. A na podany nr konta
    przelali mi 12pln.
    Więc analogicznie, jak wysyłam smsa z telefonu, operator pobiera opłatę ode mnie
    z pakietu. A jeśli wpisuję kwotę, pobiera z konta bankowego, bo niby skąd ma
    pobrać? Czytałeś w ogóle Regulamin i zasadę działania tego serwisu? Chyba nie.

  • 16. Data: 2010-03-29 13:01:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > ma pobrać? Czytałeś w ogóle Regulamin i zasadę działania tego serwisu? Chyba

    Albo ja nie rozumiem, albo ty.
    Dlaczego po wpisaniu np. 5zł chce mi zabrać z konta bankowego? Przecież
    powinienem pobrać z sms'a. Rozumiesz? TO wygląda daj mi z konta 5zł, a oddam ci
    4zł. Jaki w tym sens.
    Przecież jak chcę z prepaid'a przelać 128zł to musze wysłać 5 sms. Tylko, że
    chcę wysłać jednym, rozumiesz?

  • 17. Data: 2010-03-29 14:27:23
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał

    > Albo ja nie rozumiem, albo ty.

    Ty.

    > Dlaczego po wpisaniu np. 5zł chce mi zabrać z konta bankowego?

    A z czego ma Ci zabrać? Jak płacisz np na allegro płatnościami allegro to też z
    telefonu Ci zabiera, czy ze strony banku i Twojego konta?

    > Przecież powinienem pobrać z sms'a. Rozumiesz?

    Ty nie rozumiesz. Z jakiego smsa, skoro nie wysyłasz żadnego smsa, telefon w tej
    operacji nie bierze udziału, tylko konto bankowe. Naprawdę tego nie pojąłeś? Nie
    żartuj. Poczytaj po co ten serwis stworzono.

    > TO wygląda daj mi z konta 5zł, a oddam ci 4zł. Jaki w tym sens.

    j/w, doczytaj

    > Przecież jak chcę z prepaid'a przelać 128zł to musze wysłać 5 sms. Tylko, że
    > chcę wysłać jednym, rozumiesz?

    Nie wysyłasz jednym smsem, tylko płacisz swoim kontem bankowym. Dalej nie
    rozumiesz? Powiedz, czym różni się 128pln z pakietu złotówek na koncie
    abonamentowym od 128pln leżących na koncie? Niczym?

  • 18. Data: 2010-03-29 17:59:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 29.03.10 13:00, Tomek pisze:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Są. Dali iPhony po 300pln, które poszły od ręki po 2100, czyli 1800 na
    > telefonie na czysto. Abo 24mc x 60pln to 1440pln, więc już jesteśmy
    > 360pln do przodu płacąc przez cały okres umowy. Umowa jest od tego
    > miesiąca, więc mam kilka dni na wyesemesowanie kwot.

    A podatek od przychodu ze sprzedaży uwzględniłeś? :P

    --
    Pete

  • 19. Data: 2010-04-02 10:38:47
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu>

    > troche przekombinowales z vatem, policz to sobie dobrze, a potem jeszcze sie
    > zastanow nad podatkowa strona sprawy, aby pozniej nie meczyc sie ze skarbowka

    Vat to jedynie ma taki udział w tej sprawie, że go sobie dodatkowo odliczam
    płacąc faktury w Erze, więc do 40% odzyskanej kasy na stronce dochodzi VAT z
    faktury.

  • 20. Data: 2010-04-02 14:45:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Vat to jedynie ma taki udział w tej sprawie, że go sobie dodatkowo
    > odliczam płacąc faktury w Erze, więc do 40% odzyskanej kasy na stronce
    > dochodzi VAT z faktury.

    przy takim sposobie dzialania polecam nauke grypsery, moze sie przydac