  • 1. Data: 2010-03-28 08:30:34
    Temat: Play - kłopoty z logowaniem do sieci.
    Od: Flo <f...@g...pl>

    W kontekście tego artykułu
    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,77012
    26,Brak_zasiegu_w_Play___fakty_i_teorie__spiskowe_.h
    tml
    Play troszeczkę blado wypada.
    Czyżby ostre cięcie kosztów?

    W połowie zeszłego roku podobne rozwiązanie z "preferencjami" Play
    testowało w kujawsko-pomorskim. Okazało się wówczas, że wiele osób/firm
    skuszonych ofertą Play wyjeżdżając poza tereny zurbanizowane nagle nie
    miało zasięgu. Ponieważ był to problem regionalny nie było o tym głośno.
    Teraz chyba poszli dalej i swoim działaniem cały kraj objęli.

    Ciekawe jest to, że poszczególne reklamacje chcą rozwiązywać odrębnie, a
    nie globalnie wycofać się ze swoich działań.

    Oczywiście problem istnieje tylko w miejscach gdzie jest brak
    macierzystych stacji nadawczych Play.
    W miastach tego problemu w zasadzie nie ma w ogóle.

    Ponieważ jest tu wielu userów kart Play jestem ciekaw jak to wygląda u was?

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 2. Data: 2010-03-28 10:51:09
    Temat: Re: Play - kłopoty z logowaniem do sieci.
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ponieważ jest tu wielu userów kart Play jestem ciekaw jak to wygląda u
> [...]

    A mnie ciekawi po co Tobie ta wiedza ? Chcesz ww. numer przenieść do tej
    sieci ?

  • 3. Data: 2010-03-28 11:33:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ponieważ jest tu wielu userów kart Play jestem ciekaw jak to wygląda u was?

    Na 2G i 3G nie mam najmniejszych problemów z zalogowaniem się do plusa. Może ci
    co tak biadolą są na pograniczu zasięgu plusa i takie kwiatki mogą występować.

  • 4. Data: 2010-03-28 11:34:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > A mnie ciekawi po co Tobie ta wiedza ? Chcesz ww. numer przenie?ć do tej sieci
    > ?

    Po pierwsze play nie może tego blokować (logowanie do innej sieci) tylko plus.
    "Pismaki" wiedzą lepiej.

  • 5. Data: 2010-03-28 11:58:14
    Od: Flo <f...@g...pl>

    tl pisze:

    > A mnie ciekawi po co Tobie ta wiedza ? Chcesz ww. numer przenieść do tej
    > sieci ?

    Inny swój numer przeniosłem z Play do sieci z W3 i ciekawi mnie czy
    skoro w mediach został podjęty ten temat to czy jeszcze ten problem
    występuje czy też tylko nadmuchuje się temat.

  • 6. Data: 2010-03-28 12:02:41
    Od: Flo <f...@g...pl>

    qwerty pisze:

    > Po pierwsze play nie może tego blokować (logowanie do innej sieci) tylko
    > plus. "Pismaki" wiedzą lepiej.

    Rzecznik prasowy Play niejaki Pan Gruszka twierdzi co innego:

    *Owszem, są poczynione drobne ustawienia mające na celu preferowanie
    naszej sieci*

  • 7. Data: 2010-03-28 12:39:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > *Owszem, są poczynione drobne ustawienia mające na celu preferowanie naszej
    > sieci*

    No i? Pewnie w ustawieniach telefonu mają priorytety 1. play, 2. plus. Ot cała
    filozofia.

  • 8. Data: 2010-03-28 14:44:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-28 14:39, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomo?ci grup
    >
    > No i? Pewnie w ustawieniach telefonu majš priorytety 1. play, 2. plus.
    > Ot cała filozofia.

    Własna sieć nie może być siecią priorytetową - to taki szczegół :-) Poza
    tym istnieje mechanizm ustalający, kiedy może nastąpić handover do innej
    sieci. Proponuję sprawdzić, jak jest ustawiony w Play.

  • 9. Data: 2010-03-28 15:26:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:honpvr$svh$...@n...onet.pl...
    > Własna sieć nie może być siecią priorytetową - to taki szczegół :-) Poza tym
    > istnieje mechanizm ustalający, kiedy może nastąpić handover do innej sieci.
    > Proponuję sprawdzić, jak jest ustawiony w Play.

    Jesteś tego pewien? Bo w starym telefonie mogłem ustawić priorytet na karcie
    heyah:
    1. 260 01
    2. 257 02

    i działało.

  • 10. Data: 2010-03-28 15:35:27
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 28 Mar 2010 13:33:04 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Na 2G i 3G nie mam najmniejszych problemów z zalogowaniem się do plusa. Może ci
    >co tak biadolą są na pograniczu zasięgu plusa i takie kwiatki mogą występować.

    No niewiem ten wątek ma ponad 20 stron więc to nie o to chodzi:
    http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=40490
    Od siebie dodam że mam to samo, do niedawna przy ustawieniu ręcznym za
    pierwszym razem logowałem się do plusa (mam fresha), a tera trwa to
    długo i przeważnie za drugim albo trzecim razem się dopiero udaje.
    Zresztą te problemy zaczęły się mniejwięcej od wprowadzenia stanu
    darmowego także coś w tym jest, przecież na logike jaki dochód ma play
    z użytkownika który doładuje za 30pln i gada za darmo przez miesiąc na
    nadajnikach plusa, przecież muszą plusowi płacić za roaming.