  • 1. Data: 2010-03-28 11:58:38
    Temat: simlock k810
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Witam moi drodzy - czy znacie sposób by ściągnąć w domowych warunkach i
    za darmo simlocka z se k810i?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2010-03-28 12:27:45
    Temat: Re: simlock k810
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PlaMa" napisał:

    > Witam moi drodzy - czy znacie sposób by ściągnąć w domowych warunkach
    > i za darmo simlocka z se k810i?

    Może niekoniecznie są to domowe warunki, bo trzeba się ruszyć z domu, ale za
    darmo - pójść do salonu odpowiedniego operatora i zażądać zdjęcia blokady. W
    Plusie i Erze zdejmą po zakończeniu okresu tzw. promocyjnego (a sądząc po
    modelu, ten okres już się pewnie skończył), w Play w każdej chwili.
    Przetestowane w ubiegłym roku na telefonach nabytych w rmach abonamentu. Co
    do Orange się nie wypowiadam, bo od dawna nie mam z nimi żadnej
    przyjemności.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-03-28 12:44:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam moi drodzy - czy znacie sposób by ściągnąć w domowych warunkach i za
    > darmo simlocka z se k810i?

    Może da się patch'em programowania.

  • 4. Data: 2010-03-29 20:46:50
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    PlaMa <m...@w...pl> wrote:
    > Witam moi drodzy - czy znacie sposób by ściągnąć w domowych warunkach i
    > za darmo simlocka z se k810i?

    Należy wgrać patcha omijającego simlocka. Dokładne opisy znajdziesz na forach o SE

    --
    gs