  • 1. Data: 2010-03-28 18:59:37
    Temat: Orange Strefa - da sie odstapic od umowy ?
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Hejka

    Historia w skrocie:
    - osoby w podeszlym wieku dostaja karteczke papier z informacja ze maja
    sie zglosic w trybie pilnym po obnizenie abonamentu za telefon
    stacjonarny do Salonu Orange - zwykly swistek papieru ale dla osob w
    podeszlym wieku moglo wygladac jak cos waznego
    - w salonie dowiaduja sie ze musza podpisac umowy by uniknac podwyzek w
    obecnej sieci - Netia
    - po podpisaniu dostaja nowy aparat telefoniczny z karta sim, z ktorego
    zdecydowanie nie beda umieli korzystac - male cyferki, slaby ekran, itd.
    - nie przyjmuja go i w zamian informacja ze odetna im obecna linie a
    nowej nie aktywuja i zostana bez telefonu

    pomijajac fakt "ciekawego" sposobu przejmowania klientow oferta jest
    atrakcyjna w stosunku do obecnych warunkow neti

    umowa podpisana w piatek, da sie wystapic o jej odstapienie bez
    ponoszeniach jakis dodatkowych kosztow [zwrot uzyskanej ulgi za
    aktywacej, telefon, itp]

    dodam ze usluga nie zostrala uruchomiona przez operatora a orange strefa
    nie byla aktywowana przez uzytkownika

    bede wdzieczny za szybka odpowiedz, chce w poniedzialek zamknac temat bo
    dizadkowie szaleja :)

    thx

  • 2. Data: 2010-03-28 20:02:31
    Temat: Re: Orange Strefa - da sie odstapic od umowy ?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości grup
    > bede wdzieczny za szybka odpowiedz, chce w poniedzialek zamknac temat bo
    > dizadkowie szaleja :)

    Nie. Nauka kosztuje. Sami są winni, że mając telefon w Netii idą do orange.

  • 3. Data: 2010-03-28 20:16:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > umowa podpisana w piatek, da sie wystapic o jej odstapienie bez
    > ponoszeniach jakis dodatkowych kosztow [zwrot uzyskanej ulgi za aktywacej,
    > telefon, itp]

    Odstapic w ciagu 10 dni mozna od umowy zawartej *poza* *lokalem*
    *przedsiebiorstwa*.
    Skoro zrobili to w salonie Orangem, to za wlasna glupote beda musieli
    zaplacic.
    Na nauke podobno nigdy nie jest zapozno, no i ona (nauka) troche zawsze
    kosztuje.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-03-29 14:31:27
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > zaplacic.
    > Na nauke podobno nigdy nie jest zapozno, no i ona (nauka) troche zawsze

    ok, czyli po sprawie

    PS: chcialbym widziec ciebie w wieku 82 lat, podejmujacego nauke :):)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-03-29 19:04:19
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 28 Mar, 20:59, lukasz <a...@n...spam.o2.pl> wrote:
> [...]
    > stacjonarny do Salonu Orange - zwykly swistek papieru ale dla osob w
    > podeszlym wieku moglo wygladac jak cos waznego

    Ale jak to dostali? Pocztą czy jako druk bezadresowy?

    > - w salonie dowiaduja sie ze musza podpisac umowy by uniknac podwyzek w
    > obecnej sieci - Netia

    Muszą czy mogą? Tu każde słowo jest ważne.

> [...]
    > - nie przyjmuja go i w zamian informacja ze odetna im obecna linie a
    > nowej nie aktywuja i zostana bez telefonu

    Jeżeli podpisali umowę to chyba widzieli jaki telefon dostają i za
    jaki płacą.
    A rozwiązanie jest takie: na przeniesienie numeru stacjonarnego jest 7
    dni roboczych. Dziadkowie niech napiszą pismo, że nie chcą
    przenoszenia numeru i proszą o anulowanie wniosku/procesu o
    przeniesienie. Dzięki temu numer zostanie w Netii. A co do podpisanej
    umowy- tam został nadany numer tymczasowy. Czy Centertel zgodzi się na
    rozwiązanie umowy- tego nie wiem, ale też bym wysłał faksem prośbę o
    to.
    Salonowi nie jest na rękę cokolwiek anulować. Więc lepiej samemu się
    tym zająć.

    JK

  • 6. Data: 2010-03-30 16:18:50
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    JohnyK pisze:

    > Ale jak to dostali? Pocztą czy jako druk bezadresowy?

    To byl druk bezadresowy.

    > Muszą czy mogą? Tu każde słowo jest ważne.

    Masz racje, musze dokladnie przejrzec te kartke, jest u dziadkow.
    Ogolnie napisana jest w taki sposob, ze ciezko sie doczepic do slow, czy
    zdan. Ale umysl 80latka pracuje torche inaczej.

    > Jeżeli podpisali umowę to chyba widzieli jaki telefon dostają i za
    > jaki płacą.

    najpierw nastapilo podpisanie dokumentow, pod koniec wreczono telefon.
    przy probie rezygnacji poinformowano ze w takiej sytuacji to zostana
    calkowicie bez telefonu. Oczywiscie dziadkowie mogli to poprzekrecac.
    Nie winie tutaj salonu, jednak ich praktyki wygladaja troche nie
    biznesowo z moralnego punktu widzenia.

> [...]
    > to.
    > Salonowi nie jest na rękę cokolwiek anulować. Więc lepiej samemu się

    Na razie poszlo wstrzymanie przeniesienia numeru do Netii i prosba o
    anulowanie umowy do Orange. Obiecali do piatku sie ustosunkowac.

    > JK

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-03-30 16:18:57
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    JohnyK pisze:

> [...]

    Na razie poszlo wstrzymanie przeniesienia numeru do Netii i prosba o
    anulowanie umowy do Orange. Obiecali do piatku sie ustosunkowac.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-04-03 10:31:06
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 20:59, lukasz pisze:
> [...]
    > - nie przyjmuja go i w zamian informacja ze odetna im obecna linie a
    > nowej nie aktywuja i zostana bez telefonu

    Skomentuję to tylko tak: KUREWSTWO!!! Już widzę oczami wyobraźni
    młodego, ambitnego koguta, któremu świecą się podłe ślepia na myśl, że
    zaraz będzie miał nowe ID klienta i większą premię. Tu oczywiście nie ma
    mowy o żadnej etyce w biznesie ( nie wiem czy kiedykolwiek takowa była w
    ogóle ) Jeżeli wysyła się do ludzi starszych coś co udaje zawiadomienie,
    wezwanie to jest to KUREWSTWO!! Starszy człowiek niedowidzi,
    niedosłyszy, wielu spraw już nie rozumie - idealny klient. Młody kogut
    po zdobyciu nowego ID pójdzie na imprezę, żeby się naćpać, bo przecież
    pracę ma stresującą ( trudno sobie ciągle tłumaczyć, że nie jest się
    skurwysynem wbrew oczywistym faktom ) On przecież nic złego nie robi,
    tylko sprzedaję usługę, taka jego praca, żeby więcej sprzedać...

    Ale kubek z logiem "pokolenie JP2" na biurku stoi @$##@$#@@!!!!