  • Data: 2010-02-18 08:39:48
    Temat: Re: Odwołanie od mandatu - do kogo?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Naprawde jestem ciekaw co powiesz w sadzie grodzkim.
    > Ze byles niepoczytalny w chwili przyjmowania mandatu czy
    > ze strazak
    > byl bardzo przekonywujacy albo nie smiales mu odmowic?

    Mogę podać przykład swojej żony, która parę lat temu
    przyjęła niesłuszny mandat, ponieważ "policjanci" (a w
    zasadzie dwóch gnojków na motocyklach) wykorzystali
    sytuację. Zachowywali się dość arogancko, do tego stopnia że
    córka zaczęła ryczeć, a żona żeby tylko dali jej spokój,
    przyjęła mandat. Tylko że ja później złożyłem odwołanie do
    naczelnika wydziału ruchu drogowego z dokładnym opisem
    sytuacji, miejsca i zachowania gliniarzy (akurat miałem
    świadków, ponieważ zdarzenie miało miejsce dosłownie 300
    metrów od domu). Po jakimś czasie dostałem oficjalne pismo o
    anulowaniu mandatu (chłopcy nie zauważyli że ograniczenie
    jest tylko z jednej strony), punktów oraz o pouczeniu
    nadgorliwców. Tak więc można :-)