  • 51. Data: 2009-12-28 22:39:35
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > Ze tez nie potrafisz przejsc przez okres swiateczny bez obrzucania
    > innych wyzwiskami , sianiem jadu.
    > Nie tylko w stosunku do mnie , do innych tez .
    > zauwazyles ze w rozmowie bezposredniej obrzacasz zawsze innych
    > blotem , a chwalisz sie , ze lubisz rozmowe z ludzmi prostymi. Czy aby
    > oni z Toba tez ?

    tja a ty taki mily jestes nigdy nikogo nei obrazasz, sama grzecznosc i
    kultura.

  • 52. Data: 2009-12-29 07:20:21
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >W wojsku był kumpel, madry facet, jak kazali nam rozbierac drogę
    > zapropnował "panowie, poczekajmy, może odwołają". Mądry bo wysoko zaszedł
    > ;)

    o, to tak jak Andrzej Lepper..?

    > Czy odwołali trójpodział? Oglądalem z dziećmy "Antka" wb B.Prusa, dość
    > stary polski cz-b film. Kompozycji (również fotograficznej) to mozna się z
    > niego uczyć. Co ujęcie to klasyka, (i żadnego kamerzysty z ADHD nie
    > było...)
    >
    > Z drugiej strony wlazłem (nie bardzo wiem po co) na plfoto, portrety
    > "slicznie" w środek kadrowane i nosek tam, gdzie pole Autofocusa.
    >
    > ja rozumiem, artysta ma znać zasady i może (niektórzy mówią powinien) je
    > naruszać. Choć tu nie mam przekonania co do pierwszego ...

    trójpodział to nie jest jedna jedyna swięta zasda której należy się trzymać,
    zwłaszcza gdy masz samą twarz na zdjęciu...
    on ma zastosowanie gdy jest wiecej planów niż jeden, a jak masz gębę i
    jednolite rozmyte tło masz jeden nudny plan i trójpodział tu nijak nie
    pasuje
    poza tym, kto ci karze wierzyć ze to co jest na plfoto, jest ważniejsze niż
    stare zasady?:)

  • 53. Data: 2009-12-29 07:22:35
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Warto zobaczyc filmy, ktore wyrezyserowal Terrence Malick. Raptem 4 przez
    > 30 lat, ale przez dluzszy czas to 25 dobrych ujec na sekunde.

    nie wiedziałem ze reżyser robi ujęcia...

  • 54. Data: 2009-12-29 07:47:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:

    > nie wiedziałem ze reżyser robi ujęcia...

    No to się dowiedziałeś :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 55. Data: 2009-12-29 09:33:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 08:22:35 +0100, Kokos napisał(a):

    > nie wiedziałem ze reżyser robi ujęcia...

    Podjedź do Łodzi na kolejny Camerimage, nie takich rzeczy się dowiesz ;)

  • 56. Data: 2009-12-29 12:22:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kokos" hhcans$lqu$...@p...wsisiz.edu.pl

    > nie wiedziałem ze reżyser robi ujęcia...

    Pewnie to nie pierwsza rzecz, której nie wiedziałeś.
    Po to są te grupy, aby ci, którzy wiedzą, mówili tym, którzy nie wiedzą.

    Ty odznaczasz się tą delikatnością, ;) że piszesz ,,nie wiedziałem ze...'', zaś
    inni, gdy czegoś nie wiedzą, odsyłają interlokutorów do wariatkowa -- takiego
    zachowania nauczał JPII. Z jednej strony wyzywać innych od świrów, z drugiej
    czerpać z nich korzyści. I oczywiście blokować jak się da, aby ci, którzy coś
    wiedzą i coś potrafią, nie rozwinęli się, lecz aby żyli jak niewolnicy. Do tego
    nauka JPII namawiała tych, którzy wiedzą, by nachylali się z miłością nad tymi,
    którzy nie wiedzą, a nawet aby płacili pieniądze tym, którzy nie wiedzą i nie
    potrafią nic sensownego robić w życiu. Później ci, którzy niewiele wiedzą,
    mając pieniądze zarobione przez tych, którzy coś wiedzą, mogą zatrudnić
    (za psie pieniądze) mądrych, aby mądrzy służyli bogatym głupcom.

    A wyjściem z tej paranoi jest kryzys gospodarczy... Im szybciej to państwo
    (wspierające głupców zatrudniających mądrych za pieniądze wzięte od innych
    mądrych) padnie, tym lepiej. Na razie PO niby obcina jak może dotacje dla
    Kościoła JPII, ale to jakby nie dać miliona złotych, ale dać milion złotych
    bez dwóch złotych... Wprawdzie słychać publiczne wypowiedzi typu ,,każda
    złotówka wydana na Radio Maryja szkodzi Polsce'', ale jakoś te złotówki
    leją się hojnie w majestacie prawa, choć wbrew oficjalnemu prawu...

    Kiedy uczelnie były biedne, mnie tam kochano, bo potrafiłem oszczędnie żyć.
    Gdy pieniądze lały się strumieniami, potrzeba było firm, przelewających
    na Kościół JPII przy okazji rzekomego zaopatrywania instytucji państwowych
    czy społecznych w ogóle...

    -=-

    Ja kiedyś napisałem o tym, że reżyser robi ujęcia. I ,,ująłem'' to w inne słowa.
    Napisałem wówczas o Polańskim, który moim (i nie tylko moim) zdaniem robi dobre
    ujęcia.

    Właśnie dlatego potrzeba fotografa, że on robi ujęcia.
    Automag tego nie potrafi.
    Przed 30 laty ludzie bali się sztucznej inteligencji.
    Dziś wiadomo, że inteligencja to nie sprawa hardu, czy nawet softu,
    że naprawdę potrzeba czegoś więcej niż mądrej maszyny i dobrego oprogramowania.
    Nauka Kościołów mówi, że potrzeba duszy -- JPII tę naukę oczywiście spłyca,
    twierdząc, że potrzeba pieniędzy. :)

    Ani nie zbudujesz policjanta na algorytmach, ani sędziego, ani lekarza,
    ani fotografa -- algorytmy nie myślą. Od czasu do czasu ktoś próbuje mnie
    przekonać do tego, że i ludzie nie myślą zaś zwierzęta potrafią myśleć.

    Otóż nie -- żadne zwierzę nie myśli, lecz pracuje zgodnie z zapisanym algorytmem.
    Pozwala to na przykład na zabawę z aligatorem -- polecam wybory Miss Polonia 2009,
    tam człowiek bawi się z krokodylem. Krokodyl wie, kiedy gryźć, a kiedy nie -- nie
    myśli, nie modyfikuje zapisanego w nim algorytmu. Podobnie z pszczołą budującą
    plaster miodu czy bobrem budującym tamę na rzece. Można uznać, że te zwierzęta
    myślą, bo jednak plaster miodu jest tak cwanie budowany, że trzeba znać matematykę,
    aby zbudować tak oszczędne coś -- w jednym rzucie to sześciokąty, w drugim romby
    stosownie nachylone... Podobnie ,,myśli'' światło, gdy łamie się na soczewce -- tak
    się łamie, aby biec jak najkrócej...

    Do tego, że światło nie myśli, nie trzeba nikogo przekonywać, choć potrafi
    cwanie dobrać drogę zajmującą najmniej czasu. W ośrodku gęstszym optycznie
    (gdzie szybkość światła jest mniejsza) biegnie krócej, zaś w rzadszym
    (optycznie) biegnie dłuższą drogą.

    Każdy człowiek powinien myśleć. To zadanie narzuca człowiekowi
    (i mogę wskazać pisemne źródła tego nakazu -- źródła uznane
    i nakazane przez oficjalną naukę Kościoła rzymskokatolickiego)
    Bóg -- tak twierdzi nauka rzymskokatolickiego Kościoła.
    Ja pracowałem w ośrodkach (co najmniej 4) komputerowych na uczelniach.
    I myślałem tam. Spotykałem się z ludźmi myślącymi, mądrzejszymi od stawiaczy
    słupów. Ale byłem za mądry dla Konkoli, Świetlickich, Ozorowskich, Kopaniów
    i im podobnych -- postanowili więc mnie zamienić w stawiacza słupów, abym
    głupiał, żyjąc wśród głupich. Bóg wprawdzie spalił ścierwo pod Jeżewem,
    ale moim zdaniem spalenie 11 zbrodniarzy to za mało. Wprawdzie miliony
    innych wyjeżdżają do Anglii, gdzie dziczeją jako kibelclinerzey, ale
    to nadal za mało... Kryzys w Polsce to wciąż za mało...

    -=-

    Wracając do ujęć -- reżyser tworzy, reżyseruje. Kamerzysta jedynie
    uruchamia kamerę, pracującą zgodnie z wolą reżysera, stojącą w miejscu
    wskazanym przez reżysera. Fotograf to reżyser i kamerzysta w jednym. :)
    I reżyser reżyseruje, i fotograf -- tworzy, modyfikuje rzeczywistość, dlatego
    zawód fotografa będzie zawsze potrzebny, jak zawód lekarza, policjanta, sędziego...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2009-12-29 13:06:08
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    > Bóg wprawdzie spalił ścierwo pod Jeżewem,
    > ale moim zdaniem spalenie 11 zbrodniarzy to za mało.

    Ty piszesz o wypadku autokaru z 2005 ?

    adam

  • 58. Data: 2009-12-29 13:08:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 14:06:08 +0100, adam napisał(a):

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >
    > Ty piszesz o wypadku autokaru z 2005 ?

    Dlaczego dyskutujesz z wariatem?

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 59. Data: 2009-12-29 13:37:30
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał

    > Dlaczego dyskutujesz z wariatem?

    Bo doszło do przekroczenia granic mojej tolerancji dla popisów tego gościa.

    adam

  • 60. Data: 2009-12-29 13:55:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4...@n...home.net.pl

    > Ty piszesz o wypadku autokaru z 2005 ?

    O wypadku, który powstał dlatego, że kierowca autokaru był chory
    na padaczkę, o czym wiedzieli ,,koledzy'', czyli inni kierowcy,
    lekarze, pracodawca i wiele innych osób.

    Aby zapobiec wypadków -- odmawiano różaniec.

    A teraz zapytaj sam siebie -- ja jestem idiotą, gdy twierdzę,
    że nie mogę być elektrykiem, czy ten, kto twierdzi, że muszę
    być elektrykiem, bo tego chce Kościół?

    Ja jestem idiotą,gdy twierdzę, że nie może być kierowcą autokaru
    człowiek chory na padaczkę, czy ten, kto twierdzi, że ataku
    padaczki nie będzie, gdy tego chce Kościół?

    -=-

    Chcesz spłonąć od porażenia prądem, dzięki źle zbudowanej linii
    energetycznej średniego napięcia? Chcesz być popieszczony (po
    jądrach) dzięki złej izolacji linii energetycznej, w której
    napięcie sięga 30 tysięcy woltów?

    Wyślesz mnie do wariatkowa za to, że kazałeś mi (lub
    Ozorowski) budować takie linie, aby zapewnić Kościołowi
    źródło dochodu?

    -=-

    Znęcają się nade mną rodziny spalonych -- nakazując mi życie w mieszkaniu z pleśnią?
    Nic ponadto nie można zrobić? Gdy wam mówiłem, że młotkowi (w PKP) są potrzebni,
    a różaniec nie zastąpi przygotowania zawodowego, nazywaliście mnie idiotą. Teraz
    wasze dzieci (geniusze, potomkowie geniuszy?) spoczywają w pokoju a do mnie macie
    pretensje za efekty swojej głupoty. :)

    -=-

    Dzieci spalone pod Jeżewem miały być menadżerami. Miały rechotać, ćpać, kopulować,
    bawić się, jeździć po świecie... Pracować mieli tacy jak ja, zaś oni mieli zbierać
    szmal -- na przykład 20 tysięcy dzisiejszych złotych miesięcznie na umowę o pracę,
    z ZUSami itd. Szlachta XXI wieku!! Swego rodzaju feudałowie!!!

    -=-

    Mnie na religii uczono, że Bóg takim sprzeciwia się, a najchętniej przemawia za
    pomocą śmierci!

    Ja miałbym sypiać z qrwami, aby upodlenie było najwyższe, zaś duchowni
    i duchowe dzieci miały rwać co się dało z ,,chłopskich'' dziewiczek!!!
    Łazewski czy Konkol mieli sypiać z ,,chłopkami'', ja zaś z przemłóconymi przez innych
    ,,skarbami''.

    -=-

    Prosiłem Boga o spalenie żywcem ludzi zmuszających mnie do tego, czego
    robić nie muszę i czego nie chcę robić. Bóg wysłuchał i po 2 tygodniach
    nastąpił ów wypadek. Bogu niech będą dzięki!!!!

    -=-

    Reszta niech cieszy się -- tysiące ludzi mogłyby spłonąć dzięki źle zbudowanym
    (przeze mnie) liniom energetycznym. :) A wśród nich mogłyby się znaleźć rodziny
    popalonych pod Jeżewem.

    --