  • Data: 2014-06-16 21:08:07
    Temat: Re: Odtwarzacz BluRay odtwarzający .ts
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotrne nagrywa czasem różne rzeczy z tunerów DVB-T:

    > Przykładowe pliki .ts są tutaj:
    > http://wikisend.com/download/923166/testpvrts7.zip
    [...]
    > Sprawdzenie nie jest trudne - wystarczy nagrać kilka takich
    > .ts na płytkę i spróbować odtworzyć. Nie chcę specjalnie po to
    > kupować odtwarzacza i przekonać się, że nie działa...
    > Może ktoś to sprawdzał albo zechce sprawdzić i podać konkretny
    > model odtwarzacza BluRay?

    Tego nie sprawdzę, bo nie mam na czym. Ale wszystkie te pliki są
    bez problemów odtwarzne przez mplayer, więc jeśli płyty mają być
    nagrywane w komputerze, to tymże mplayerem/mencoderem można je
    przetransponować na dowolny format.

    Jarek

    --
    Telewizja pokazała