  • 11. Data: 2011-05-25 14:45:02
    Temat: Re: Odstający modem w laptopie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:1jhem95xoodso.dlg@lepper.institute.com...

    > Miejsce trzecie to MiFi.

    Mozna zrobic taka proteze MiFi - kupujac Router 3G. Zazwyczaj takie
    ustrojstwa maja gniazdo USB, czesto tez PCMCIA albo Xpress Card i mozna tam
    wlozyc modem. Ja z takiego korzystam w domu (z tym, ze modem podlaczam na
    PCMCiA)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-05-25 14:48:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 16:45:02 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > wlozyc modem. Ja z takiego korzystam w domu (z tym, ze modem podlaczam na

    to prawda, tyle, że takie rozwiązanie zazwyczaj się mija z ideą laptopa i
    modemu USB do niego, która to jakoś zawsze była związana z przenośnoscią
    (czy chociaż z przewoźnością jeżeli mamy na myśli tzw. "laptopy" z ekranami
    17" i więcej).
    Tym bardziej, że w _normalnej_ sytuacji modem 3G jako stacjonarny internet,
    poza pewnymi wyjątkami jest najgorszym możliwym rozwiązaniem. Bo drogi, bo
    ograniczony, bo za moment będzie przestarzały, bo będzie obslugiwal mniej
    niż połowę operatorów/ofert itp..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 13. Data: 2011-05-25 14:51:02
    Od: "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl>

    Użyłam słowo "profesjonalne" dla podkreślenia
    kontrastu w stosunku do nieestetycznego
    przyklejenia kabla przedłużającego do obudowy
    laptopa przy pomocy byle taśmy klejącej.
    I tyle.
    To ostatnie moje wyjaśnienie słowa "profesjonalny"
    użytego przeze mnie na użytek tego wątku.
    Czerpiaj się kogoś innego.

    Zofia

  • 14. Data: 2011-05-25 14:58:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl> napisał w wiadomości

    > laptopa przy pomocy byle taśmy klejącej.
    > I tyle.

    No ale co Ty bys chciala?
    Jesli masz modem USB to musisz go wlozyc do gniazda USB - jak sie ni epodoba
    przyklejenei kabla to moze przywiaz guma od majtek
    Ja wlasnie nigdy nie uzytkowalem modemu USB dlatego, ze by wystawal - to
    dobre do komputerow stacjonarnych, ewentualnei routerow 3G.
    Do laptopa w podrozy zawsze korzystam z modemu w formie karty - wczesniej
    PCMCIA, teraz Xpress Card

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2011-05-25 15:09:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl> napisał w wiadomości

    A tu, gdybys nie miala majtek z odpowiedni agumą:

    http://allegro.pl/adapter-katowy-mini-usb-wtyk-gniaz
    do-i1615463293.html

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-05-25 15:11:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > http://allegro.pl/adapter-katowy-mini-usb-wtyk-gniaz
    do-i1615463293.html

    Ups - to jest "mini USB" - ale skoro sa mini, to i pewnie sa tez standardowe

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2011-05-25 16:18:13
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-05-25 15:41, Zofia wrote:
    > Witam!
    >
    > Odstający modem w laptopie to niebezpieczeństwo
    > jego uszkodzenia. Widziałam u kogoś modem
    > podłączony do krótkiego przedłużacza, a ten
    > przyklejony do obudowy laptopa. Wyglądało to
    > bardzo nieestetycznie, chociaż być może było skuteczne.
    > Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie

    Niektóre modemy 3G mają antenkę w kształcie motylka, jest delikatna, ale
    można ją schować, dzięki czemu w czasie transportu ew. bez
    wykorzystywania modemy, karta tylko nieznacznie wystaje z Notebooka.

    Oczywiście najlepsze są modemy wbudowane, ale ciężko coś takiego dorobić
    (antena modemu zazwyczaj wbudowana jest w obudowę)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 18. Data: 2011-05-25 16:25:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Zofia" napisała:

> [...]
    > bardzo nieestetycznie, chociaż być może było skuteczne.
    > Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie

    Tak, w postaci telefonu w kieszeni lub torebce, łączącego się z komputerem
    bezprzewodowo - albo poprzez Bluetooth jako modem o nienachalnej szybkości,
    albo poprzez Wi-Fi jako router. Moja małżonka używa tego drugiego
    rozwiązania, wykorzystując swój Wave 723.

    JoteR

  • 19. Data: 2011-05-25 16:55:08
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-05-25 16:13, Zofia wrote:

    > Jeszcze zapomniałeś dodać, że masz porażające poczucie humoru.
    >
    > Zofia

    Zapomniałaś dodać, że nie jesteś lotna: są klipsy do modemów, podpisów
    się nie komentuje, ten podpis to cytat.

  • 20. Data: 2011-05-25 16:57:11
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-25 15:41, Zofia pisze:
    > Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie
    > tego problemu?

    W mieszkaniu używam routera, do którego przypinam modem.
    Łączę się z internetem poprzez wi-fi nie narażając niczego na urwanie.
    P.