  • 21. Data: 2011-05-25 17:27:24
    Temat: Re: Odstający modem w laptopie
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-25 16:51, Zofia pisze:
    > Czerpiaj się kogoś innego.

    Nie dyskutuj z tym pajacem. To znany idiota. Zachowuje się jak pies
    usenetu na wielu grupach. Należy powiedzieć, że wiedza tego człowieka na
    każdy podejmowany temat jest żadna lub znikoma. Do tego dochodzi
    kompletny brak szacunku co do opinii innych i skrajna nietolerancja w
    przypadku niewiedzy pytających (jeśli Google zatrudnia kiboli, to WG
    jest jednym z nich).
    P.

  • 22. Data: 2011-05-25 19:27:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-25 18:25, JoteR pisze:

    > Tak, w postaci telefonu w kieszeni lub torebce, łączącego się z komputerem
    > bezprzewodowo - albo poprzez Bluetooth jako modem o nienachalnej szybkości,
    > albo poprzez Wi-Fi jako router. Moja małżonka używa tego drugiego
    > rozwiązania, wykorzystując swój Wave 723.

    Jaki zasięg ma sz.państwa router? Bo mój do 100 m.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-05-25 20:49:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 May 2011 16:45:02 +0200, SDD wrote:

    >Mozna zrobic taka proteze MiFi - kupujac Router 3G. Zazwyczaj takie
    >ustrojstwa maja gniazdo USB, czesto tez PCMCIA albo Xpress Card i mozna tam
    >wlozyc modem. Ja z takiego korzystam w domu (z tym, ze modem podlaczam na
    >PCMCiA)

    A nie lepiej przejrzec odpowiedzi na pytanie Pszemola - czyli jaki
    najtanszy telefon potrafi udostepnic swoje polaczenie internetowe
    przez Wifi.

    J.

  • 24. Data: 2011-05-25 20:52:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 May 2011 22:49:21 +0200, J.F. napisał(a):

    > A nie lepiej przejrzec odpowiedzi na pytanie Pszemola - czyli jaki
    > najtanszy telefon potrafi udostepnic swoje polaczenie internetowe
    > przez Wifi.

    błogosławioną naturą plonkownicy jest to, że się nie widzi, co troll pisze.
    Możesz mu odpowiedzieć sam, tylko proszę, na priv, nie wyciągaj tego z
    szamba.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 25. Data: 2011-05-25 21:14:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-25 22:49, J.F. pisze:

    > A nie lepiej przejrzec odpowiedzi na pytanie Pszemola - czyli jaki
    > najtanszy telefon potrafi udostepnic swoje polaczenie internetowe
    > przez Wifi.

    A ten cały Pszemol to w swojej Ameryce nie może się zapytać?

    --
    animka

  • 26. Data: 2011-05-26 00:41:09
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Czepiasz sie. I tak wykazal sie tolerancja odpowiadajac sensownie na
    pozbawione sensu pytanie.

    --
    Pozdr

  • 27. Data: 2011-05-26 04:52:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 May 2011 23:14:21 +0200, animka wrote:

    >A ten cały Pszemol to w swojej Ameryce nie może się zapytać?

    Nie, bo szukal rozwiazania ne Europe :-P

    A poza tym szukal dokladnie tego co kolega proponuje - czyli
    funkcjonalnie router GSM/UMTS->Wifi, ale w wersji kieszonkowej.

    Jakby tak jeszcze potrafil obsluzyc dwie karty i mogl zastapic
    normalny telefon :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-05-28 08:39:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl>

> [...]
    > bardzo nieestetycznie, chociaż być może było skuteczne.
    > Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie

    Są modemy wbudowane

  • 29. Data: 2011-05-28 17:47:31
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Zofia <prosze@nie_pisac.pl> wrote:
> [...]

    > bardzo nieestetycznie, chociaż być może było skuteczne.
    > Czy ktoś widział bardziej "profesjonalne" rozwiązanie

    http://www.dealextreme.com/p/usb-male-to-female-adap
    ter-white-30618

    Proponuję taki adapterek i nic się nie ułamie.

    --
    gs

  • 30. Data: 2011-05-28 18:20:22
    Od: "Zofia" <prosze@nie_pisac.pl>

    > http://www.dealextreme.com/p/usb-male-to-female-adap
    ter-white-30618

    > Proponuję taki adapterek i nic się nie ułamie.

    Bardzo Ci dziękuję. To jest dokładnie to, czego mi potrzeba.

    Pozdrawiam
    Zofia