  • Data: 2014-05-01 09:13:00
    Temat: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-01 06:48, Pszemol wrote:
    > "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message

    > I to jest Twoja profesjonalna interpretacja prawa? Prawnikiem jesteś?

    ale takie bylo zalozenie.
    Solorz dostaje koncesje i zarabia - ale, ale - aby mogl zarabiac w
    wyniku tej koncesji postawiono warunek: BDI - czyli internet ogolnie
    dostepny bez ogranicznen (czyli taki jak w uslugach komercyjnych).
    Solorz warunek przyjal.

    W uslugach komercyjnych nie trzeba wpisywac capcha - czyli tu masz
    punkt, ktorego caly czas sie wszyscy czepiamy pokazujac jawnie, ze Aero2
    zlamalo regulamin (lub inaczej: nie dotrzymalo jego warunkow).