  • Data: 2014-04-30 18:40:09
    Temat: Re: Odpowiedź UKE ws. "kapci" w Aeoro2 - jakaś wyższa logika
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-30 07:26, Pszemol pisze:
    > <r...@k...pl> wrote in message
    >
    > A które treści różnicują dwie grupy użytkowników?
    > Nie masz dostępu do google.pl ? albo ebay.pl ?
    >
    > Może to nie "logika" tylko nie rozumiesz pojęć użytych w jego wypowiedzi?

    Wymogiem koncesji było to, ze BDI ma być dokladnie taką sama usługą jak
    wersja komercyjna tej firmy. Roznice sa dokładnie wyszczególnione (brak
    limitów transferów, godzinne sesje i prędkość łącza) tak więc, nie ma
    wątpliwości, ze reszta ma być dokładnie taka sama. Jak mi pokazesz
    komercyjną usługę w której musisz wpisywać captcha o maksymalnym stopniu
    trudnosci i to w jakims VPNie realiowanym poprzez DNS rebound (bardzo
    nieeleganckie rozwiazanie) to przyznam Ci rację. W innym wypadku to
    bedzie zwykłe pitolenie w stylu prawnika Solorza.

    --
    @foe_pl