  • 1. Data: 2009-12-11 18:55:42
    Temat: Odnośnie cen za fotografię
    Od: "SugarSugar" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kilka postów wcześniej jest link do biadolenia o cenach za fotografię. Dla
    tych co jeszcze się nie kapneli o co chodzi w tym interesie podaję przepis.

    Oczywiście wiadomo, że dziś z fotografii nie da się wyżyć więc jest to
    przepis dla tych co chcą sobie dorobić w weekendy do etatu.

    Sprzęt:

    - aparat jak najtańszy, najlepiej używka
    - obiektywy tanie ale duże żeby wyglądać pro
    - koniecznie doczepiana lampa
    - koniecznie duża torba
    - koniecznie statyw
    - koniecznie taka dziwna kamizelka jak na ryby

    Cały sprzęt tak tani jak tylko się da. Najlepiej kupować używki na allegro.
    Żadnego D300, tylko najtńsze lustra, najlepiej z drugiej ręki.

    Metoda działania:

    - kupujesz strone na templatemonster, koniecznie na flashu żeby była muzyczka
    i żeby coś tam latało
    - dajesz komuś żeby wrzucił twoje teksty i wypieszczone zdjęcia ślubne ze
    stocka
    - w ofercie na stronie piszesz cena 2000-2500zł za sesję ślubną
    - walisz ogłoszenie w gazetach i na portalach ogłoszeniowych, że promocja
    500zł bo cośtam (powiększanie portfolio czy tam penisa hehe ;) ludzie są łasi
    jak jest coś za 1/4 darmo, więc klienci będą
    - w umowie z parą koniecznie musi być napisane "oferta dyskontowa/obniżona"
    - kasa z góry
    - walisz foty z grubsza nie przejmując się niczym co będzie to będzie
    - para dostaje jpgi na dvd bez obróbki (nie ma mowy o traceniu czasu na
    szopa*)

    *jeśli w umowie będą nalegać na słowo "obróbka" to przed wypaleniem dvd
    trzeba zrobić resize fot irfanem.

    W razie jak będą się rzucać to mówisz, że oferta była dyskontowa i jakość
    usługi jest adekwatna do ceny. Najlepiej dawać ogłoszenia z dala od swojego
    miejsca zamieszkania żeby przypadkiem nie nachodzili, tu można kroić jeszcze
    ze 100zł za dojazd (przyda się auto na gaz).

    Zalety:
    - profesjonaliści zyskają klientów po tym jak para powie znajomym, że jakiś
    dupek za 500zł odwalił chałę
    - masz 500zł za jeden dzień szlajania się po weselu
    - masz 500zł za jeden dzień szlajania się po weselu
    - masz 500zł za jeden dzień szlajania się po weselu
    - masz 500zł za jeden dzień szlajania się po weselu
    - :D

    Wady:
    - parka ma ***owe zdjęcia ze ślubu (chyba, że przypadkiem coś wyszło) no ale
    w końcu powszechnie wiadomo, że za 1/4 ceny to nie można niczego dobrego
    oczekiwać, najwyżej ubiorą się jeszcze raz odświętnie i zrobią jeszcze raz
    sesje u kogoś pro za 2000zł (czyli w sumie ta wada to też zaleta)

    Pozdro

  • 2. Data: 2009-12-11 20:07:31
    Temat: Re: Odnośnie cen za fotografię
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Nic nie boli tak jak zycie ;)

  • 3. Data: 2009-12-11 21:15:32
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    SugarSugar wrote:
    > Kilka postów wcześniej jest link do biadolenia o cenach za fotografię. Dla
    > tych co jeszcze się nie kapneli o co chodzi w tym interesie podaję przepis.

    ...no i patrz :)
    http://warszawa.gumtree.pl/c-Firmy-Uslugi-slub-i-wes
    ele-1-zl-ZA-FOTOREPORTA-ZE-LUBU-W0QQAdIdZ174192756

    d. :)

  • 4. Data: 2009-12-12 00:26:47
    Od: "SugarSugar" <p...@W...gazeta.pl>

    dominik <n...@d...kei.pl> napisał(a):
    > ....no i patrz :)
> [...]

    Koniecznie napiszcie do goscia, żeby wysłał próbki. Dostałem skany, ładna
    restospekcja z lat '90. Polecam zobaczyć to na własne oczy! Zamieścił bym
    gdzieś te dzieła ale są tam twarze i nie chce mi się tego mazać.

    A że darmowi psują mój interes za 500pln to fakt ;) Ten pierwszy post był
    serio, znam takiego co tak działa :D

    Pozdro

  • 5. Data: 2009-12-12 20:18:43
    Od: scooby <s...@g...pl>

    no masz, a już myślałem, żeby sprzedać 300d, chyba go teraz sam od
    siebie kupię

    a wesel nie cierpię, na co jeszcze jest foto-ssanie (pogrzeby, firmowe
    wigilie, kinderparty w Anikino ...) ?

    pzdr, scby

  • 6. Data: 2009-12-13 00:42:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Jewuła" hfu8uo$au2$...@a...news.neostrada.pl

    > Nic nie boli tak jak zycie ;)

    Apap i po bólu. Mnie bolą płuca po wizycie w hipermarkecie
    lub innym miejscu, gdzie masa ludzi chucha, dmucha i pierdzi. :)
    Niby ludzie myją się teraz częściej niż pół roku temu dzięki
    świńskiej grypie, ale jednak nie dość często. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-12-13 17:33:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:hg1don$57e$1@inews.gazeta.pl...

    > Apap i po bólu. Mnie bolą płuca po wizycie w hipermarkecie

    Bolą Cię ... płuca?

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2009-12-13 17:59:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yogi(n)" hg38lm$fn3$...@a...news.neostrada.pl

    > Bolą Cię ... płuca?

    Plecy -- jakby ktoś siekierą przywalił. :) Prawie pionowo, po prawej stronie.
    Po paru dniach mija... Zwykle po takiej wizycie podnosi się temperatura.
    Chodzenie (i bieganie) po parku dobrze robi.

    --