  • Data: 2013-10-01 07:30:21
    Temat: Re: Odnosnie cen telefonow w abonamencie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-30 21:29, ToMasz pisze:
    > ja mam 12.5netto za 300 minut. słabo się targowałeś :) No i już przeszło
    > na czas nieokreślony......

    Wiesz... ja się ciszę że załapałem się na starą ofertę. (przegapiłbym
    konkretny moment i po ptokach) Mam 10 groszy za min. podczas gdy inni
    się podniecają 19. Trochę mi już było głupio bo i tak klient
    awanturujący się :-)
    Zastanawiałem się nad przejściem na kartę bo w sumie darmowe gadanie ale
    dla mnie drożej by było a drugi tel. w rodzinie ma już darmowe. Telefon
    dla mnie to zbyt poważna sprawa żeby zapomnieć o doładowaniu. Zdarza mi
    się notorycznie przy TNK :-)