  • Data: 2013-10-01 11:39:26
    Temat: Re: Odnosnie cen telefonow w abonamencie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wiesz... ja się ciszę że załapałem się na starą ofertę. (przegapiłbym
    >konkretny moment i po ptokach) Mam 10 groszy za min. podczas gdy inni
    >się podniecają 19. Trochę mi już było głupio bo i tak klient
    >awanturujący się :-)

    Ale to zapewne 10 gr w puli abo. Zazwyczaj nie wygadujesz i sie robi
    drozej.
    A kiedys przegadasz i sie zrobi 29 gr.

    >Zastanawiałem się nad przejściem na kartę bo w sumie darmowe gadanie
    >ale dla mnie drożej by było a drugi tel. w rodzinie ma już darmowe.
    >Telefon dla mnie to zbyt poważna sprawa żeby zapomnieć o doładowaniu.
    >Zdarza mi się notorycznie przy TNK :-)

    Tylko teraz mozesz miec abo bez telefonu. I bez terminowej umowy.
    Albo prepaid w mbanku z automatycznym doladowaniem.
    A dawniej w TT mialem konto wazne na rok i kilkaset zl - ale to juz
    chyba zlikwidowali.

    Tak czy inaczej - jedyna dobra oferte na telefon to tylko Joter
    przedstawil.
    U innych jak widac - drogie te raty.

    J.