  • 81. Data: 2011-01-16 20:19:58
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 14:38, to pisze:
    > Pieszy na jezdni zawsze utrudnia ruch i to zdecydowanie bardziej niż
    > zostawienie 1 m a nie 1.5 m na chodniku.

    Zawsze utrudnia ruch? Strasznie kiepski musi być z Ciebie kierowca,
    skoro każdy pieszy na jezdni stanowi dla Ciebie przeszkodę.

    > Tak, potrafię zaparkować tak, żeby nie utrudniać w 99,9% przypadków.
    > Nigdy nie parkuję w inny sposób.

    Z Twoich słów w tej dyskusji wynika coś wręcz przeciwnego. Ach,
    zaczekaj, przecież Ty nawet jak zablokujesz chodnik to i tak robisz to w
    imię wygody większości, więc pewnie nie traktujesz tego jako
    utrudnianie, stąd taki wysoki wskaźnik nieutrudniania. Moralność Kalego
    jak nic.

    Tomek

  • 82. Data: 2011-01-16 20:22:52
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 18:39, to pisze:
    > Czyli jakie?

    Czytaj powoli, bo chyba masz problemy z rozumieniem słowa pisanego:
    PIESZY MA PRAWO SPOKOJNIE PRZEJŚĆ CHODNIKIEM BEZ LAWIROWANIA WŚRÓD
    SAMOCHODÓW. Stając na chodniku naruszasz to prawo.

    > A dlaczego pieszy może?

    Piesi nagminnie łażą Ci po jezdni?

    Tomek

  • 83. Data: 2011-01-16 20:26:06
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 18:40, to pisze:
    > Spróbuj zaparkować gdzieś w centrum, w starym budownictwie, może
    > zrozumiesz.

    Ale co to ma za znaczenie? Czy piesi urządzają sobie pikniki na jezdni?
    Przeszkadzają Ci w czymś? Nie. Chodzą po chodniku, bo tam ich miejsce.
    Twoje miejsce jako kierowcy jest na jezdni i parkingach. Dlaczego
    ładujesz się z buciorami w przestrzeń, która nie jest dla Ciebie
    przeznaczona?

    Tomek

  • 84. Data: 2011-01-16 21:02:41
    Temat: Re: Odkuwaj? sie za fotoradary
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz, że jeśli teren pomiędzy blokami jest we władaniu spółdzielni i
    > jest na nim trawnik, to spółdzielnia musi się zwrócić do UM o pozwolenie
    > na budowę tegoż?

    Nie. Parking, trawnik czy cokolwiek innego, co ma być w tym miejscu, ma być
    ujęte w planie przestrzennego zagospodarowania. W tym planie ma być
    przewidziana odpowiednia ilość miejsca na parkingi, trawnik, piaskownicę,
    sklepy i cała resztę. Taki jest stan prawa (nie mieszać tego z komuną, takie
    rozwiązania obowiązują w całej europie), które niestety nie działa. Z winy
    gminy, która takich planów nie ustala godząc się na różne przypadkowe
    rozwiązania.

  • 85. Data: 2011-01-16 21:09:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości news:

    > dlatego ze ten jeden pieszy ma takie same prawa jak 100 kierowców.
    > nie można realizować sowjego prawa kosztem innych.

    Dokładnie - Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność kogoś
    innego.

  • 86. Data: 2011-01-16 21:10:02
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to JEST MO.
    > Normalnie policjant sluzy obywatelowi swa obecnoscia na ulicy, na
    > rogatkach. Z usmiechem pomaga obywatelom.... WROOOOC. Jedzie wkurwiony
    > zdezelownanym radiowozem i patrzy do czego by sie tu, kurwa przypierdolic.
    > Kazdy powod jest dobry.

    Czemu się dziwisz jeśli policja ma milicyjne korzenie? Głosowałeś za
    odcięciem tej pępowiny?

  • 87. Data: 2011-01-16 21:11:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2011 2:09 PM, Cavallino wrote:

    > Dokładnie - Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność
    > kogoś innego.

    szkoda, ze wiekszosc zna tylko wersję o wolnosci dla siebie. O wolnosci
    dla innych bardzo często sie zapomina.

  • 88. Data: 2011-01-16 21:30:29
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:10, MC pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu się dziwisz jeśli policja ma milicyjne korzenie? Głosowałeś za
    > odcięciem tej pępowiny?

    Tak, ja i moj sw. pamieci tato (zagorzaly komuch) znalezlisny na "nowe
    czasy" jedna recepte: zdemontowac caly aparat i zbudowac go na nowych
    ludziach. Inaczej sie nie da. Nie zrobiono tego i niestety moj tato mial
    racje.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 89. Data: 2011-01-16 21:36:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-16 12:44, kendy pisze:
    > I z autopsji wiem, ze najczesciej jest to emerytowany zolnierz/
    > nauczyciel ktory po przejsciu na emeryture probuje sie realizowac jako
    > osiedlowy upierdliwiec :(
    Jeśli piszesz "żołnierz" dlatego, że ma stopień wojskowy, to sprawdź,
    czy to raczej nie były UB'ek, czy inne tego typu ścierwo, bo ja raczej
    takie reguły zaobserwowałem ;-)
    Maciek

  • 90. Data: 2011-01-16 22:09:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-16 12:35, to pisze:
    > begin gl12d4

    > Są takie miejsca, najczęściej wąskie, prawie-osiedlowe uliczki gdzie się
    > zwyczajowo parkuje nie do końca zgodnie z przepisami

    A jeżeli na wąskiej, prawie-osiedlowej uliczce, z powodu braku miejsc,
    kierowcy zaparkują po obu stronach drogi tak że Twój samochód okaże się
    szerszy niż miejsce które zostawili, również jest ok, czy już nie?