  • 251. Data: 2011-01-21 09:00:57
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomi" <d...@g...com>

    > gdzie twierdziłem ze można olac? stwierdziłem ze są CZASAMI niwykonalne,
    > bo dojsc trzeba do konkretnego miejsca. Parkować nie trzeba w konkretnym
    > miejscu

    Przepisy mówia, że jak nie ma chodnika to pieszy ma chodzić po
    poboczu. Więc gdzie jest problem?
    --
    A wiesz co to jest pobocze ? :-)

  • 252. Data: 2011-01-21 09:05:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Fakir" <f...@o...pl>

    > ironie pominę, przy takim postawieniu sprawy zgadzam sie. Wcześniej
    > absolutnie nie wynikało to co powyżej z Twojej wypowiedzi

    Co nie wynikało ? To jest proste. Zachowania pieszych i kierowców są
    dokładnie symetryczne. Powody. Wszystko.

  • 253. Data: 2011-01-21 09:22:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Wojtek H. napisał(a):
    > Czy wszyscy zdają sobie sprawę, że to jest niepożądany na usenecie
    > cross na pl.regionalne.wroclaw i p.m.s? :-)
    p.r.w. bo akcja była we wrocławiu, a p.m.s bo dotyczy ogólnopolskich
    metod jakimi kieruje się SM w ograbianiu i gnębieniu kierowców.
    I jak byś nie zauważył, wątek przyjął się i tu i tam.
    > Korzystając z zaszczytu wystąpienia na szerszym forum niż
    > regionalne: Ów dudek, to wrocławski prezydent miasta Rafał
    > ...]
    Nie na temat Twoje zaszczytne wystąpienie na szerszym forum.
    --
    Krzysiek

  • 254. Data: 2011-01-21 09:30:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-20 18:01, to pisze:

    > Jest rozsądne gdzie? Na chodniku pod lasem którym idzie jedna osoba na
    > kwadrans czy na chodniku w centrum, gdzie przetaczają się tłumy osób?

    To jest rozsądne minimum. Wygodne, aby mięły się dwie osoby bez trącania
    się barkami, wygodne, aby wyprzedzić wózek, wygodne, aby przejść z siatami.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 255. Data: 2011-01-21 10:04:20
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Czy ja bronię parkujących w taki sposób, że ograniczają widoczność?

    Nie sugerowałem nawet tego. Po prostu skoro w jednym miejscu ktoś nagina
    przepisy odnośnie parkowania bez zostawienia minimalnej szerokości dla
    pieszych (która wynosi 1,5m wg wzorca metra :)), to inny zaparkuje tak
    że bez ryzyka dla życia i zdrowia nic nie zobaczysz.

    Prosta zasada - łatwiej śmiecić tam gdzie syf, niż pierwszemu rzucić
    papierek.

    I tak samo z parkowaniem. Jak nie ja tak zaparkuje to inny, a ja wyjdę
    na frajera. Prosty psychologiczny mechanizm, powodowany tylko i
    wyłącznie nie egzekwowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów.

  • 256. Data: 2011-01-21 13:25:05
    Od: Krzysiek <a...@g...pl>

    W dniu 20.01.2011 23:17, Fakir pisze:

    > :)
    > Był u nas pod blokiem swego czasu z burakiem blokującym dojazd do
    > śmietnika. Jak dwa razy naciął się na pampersa przyklejonego do
    > przedniej szyby okazało sie, że można znaleźć inną miejscówkę.
    > (Dla jasności - inicjatywa ze tak napiszę oddolna była od kogoś innego :) )

    No i super :) Szybę sobie umyje i git. A jak mu porysujesz to już jest
    szkoda materialna...

  • 257. Data: 2011-01-21 15:56:14
    Od: Tomi <d...@g...com>

    On 21 ???, 09:22, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > p.r.w. bo akcja była we wrocławiu, a p.m.s bo dotyczy ogólnopolskich
    > metod jakimi kieruje się SM w ograbianiu i gnębieniu kierowców.

    Jakim kurwa gnębieniu? Jest zakaz to jest zakaz. I straż miejska i
    policja ma obowiązek egzekwować prawo - obojetnie czy to jest znak
    drogowy czy to jest kodeks karny. Zaparkowałeś na zakazie - płacisz
    mandat - jakie w tym gnębienie. Nikt przecież cię nie zmusza do
    parkowania na zakazie. Jak sobie nie umiesz znaleźć legalnego miejsca
    do parkowania to sprzedaj auto i oddaj prawo jazdy bo albo ślepyś albu
    głupi.

    Powinni takie akcje robić co noc... po pół roku płaczu wszyscy by się
    przyzwyczaili, że znaki nie służą do dekoracji i jęki by się
    skończyły.

    Łamiesz prawo i regułą a nie wyjątkiem powinno być to że zostajesz
    ukarany. Obojętnie czy to jest zakaz parkowania, zakaz srania na
    chodniku czy chlastanie nożem dzieci.
    http://wyborcza.pl/1,75248,2791256.html

  • 258. Data: 2011-01-21 16:46:16
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    gl12d4 wrote:
    > ?Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości
    >
    > Zawsze jest gdzie. Kwestia ile trzeba podejść do domu.

    > Właśnie przez takich miszczów nie mogę po południu czy wieczorem bez
    > slalomu dojść do bramy. Wbijam w to, kiedy idę sam, ale z dwójką dzieci
    > staje się to i męczące i niebezpieczne.

    > Oczywiście. I niekoniecznie matka z dzieckiem - KAŻDY pieszy.

    To on ma 1.5m szerokości? ROTFL!

    > Chodnik
    > jest częścią przestrzeni dla nich i ze swoja puszeczką po prostu stamtąd
    > spadaj jeśli nie możesz zostawić miejsca na przemieszcanie się. I nie
    > chcę mierzyć czy to ma być półtora metra czy metr. Mam SWOBODNIE przejść.

    > Na drodze pożarowej nie możesz parkować ani na jezdni, ani na chodniku.

    To jeszcze podaj stosowny paragraf :-)

    > Mimo że ty i twoi mentalni bracia robicie tak od przedwojnia. Wystarczy,
    > że podjadę na GAJ, to zastanawiam się jaka tragedia musi się wydarzyć,
    > żeby ludzie zmądrzeli. Wszystkie drogi pożarowe pozastawiane razem z
    > chodnikami.

    > Oj, oby nie było ci dane ocenianie szerokości chodnika z innej perspektywy.

    Ależ jest dane. Realnie w środku nocy 1.5m nie jest potrzebne (drzwi do
    klatki czy do windy mają 90cm (a do starszych wind mniej) i jakoś się
    ludzie mieszczą. Zadziwiające...

    \SK

  • 259. Data: 2011-01-21 16:52:41
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    oliveira wrote:

    > W strefie zamieszkania parkowanie dozwolone jest WYŁĄCZNIE w miejscach
    > do tego wyznaczonych. Doucz się zanim znowu coś chlapniesz.

    Anonimowa (mentalna) dziecinko a zarazem funkcjonalny analfabeto, to co
    napisałem nie wyklucza wyznaczenia takich miejsc.

    > Kurwa, ależ to było głębokie... Nie mogę wprost ochłonąć. Obywatelskie
    > nieposłuszeństwo ma sens tylko jeśli jest realizowane otwarcie.
    > Nieprzestrzeganie przepisów tylko dla własnego widzimisię to po prostu
    > cwaniactwo.

    > Być może.

    Na pewno.

    > A być może po prostu nazwałem rzecz po imieniu.
    > http://www.miejski.pl/slowo-Chujek

    > Zamiarem? Przestępstwa? Podaj artykuł z KK lub KW.

    Niszczenie cudzego mienia. Artykuł sobie sam znadź.

    \SK

  • 260. Data: 2011-01-21 16:56:22
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > przy okazji: wiesz, że w strefie zamieszkania parkowanie dozwolone
    > jest tylko w _wyznaczonych_ miejscach?

    Wiem.

    > Może się okazać, że wprowadzenie strefy pogorszy sytuację kierowców.

    Wszystko może się okazać. Jeśli celem przeorganizowania ruchu będzie
    zwiększenie liczby miejsc parkingowych (przez uwspólnienienie
    powierzchni dla poruszania się pieszych i pojazdów można odzyskać torchę
    miejsca na parkowanie) to miejsca zostaną wyznaczone. Jeśli zaś komitet
    ośiedlowy czy jak mu tam wymyśli sobie utrudnienie życia sąsiadom to nie
    trzeba wprowadzać strefy zamieszkania -- wystarczy postawić słupki.

    pzdr
    \SK