  • 241. Data: 2011-01-20 20:13:46
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > kierowca tez nie.
    > wiec jak postawisz samochod na srodku ulicy to tez cie ominą. czemu tego
    > nie robisz tylko blokujesz chodnik?

    Ależ na nieuczęszczanych, bocznych uliczkach często się tak parkuje. Po
    za tym znowu manipulujesz, bo nigdy nie pisałem, ze blokowanie całego
    chodnika jest ok, a jedynie, że zostawienie np. metra, a nie półtora na
    mało uczęszczanym chodniku jest ok.

  • 242. Data: 2011-01-20 20:17:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/20/2011 1:13 PM, to wrote:
    > begin witek

    > Ależ na nieuczęszczanych, bocznych uliczkach często się tak parkuje.

    a w ciemnych uliczkach można dostać w łeb.
    czy to upoważnia cie do walenia ludzi w łeb w ciemnych uliczkach?
    to czemu uważasz, że parkowanie innych jak popadnie upoważnie cię do
    tego samego?

    > Po
    > za tym znowu manipulujesz, bo nigdy nie pisałem, ze blokowanie całego
    > chodnika jest ok, a jedynie, że zostawienie np. metra, a nie półtora na
    > mało uczęszczanym chodniku jest ok.

    to bądź łaskaw sie jeszcze te pół metra przesunąć na jezdnię.
    kierowca nie robot, poradzi sobie, zeby cie ominąć.

  • 243. Data: 2011-01-20 21:08:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Fakir" <f...@o...pl>

    > nie ma analogii
    >
    > parkingu nie ma - nie upoważnia to do nieprzepisowego parkowania na
    > chodniku.
    >
    > chodnika nie ma - upoważnia to pieszych do przemieszczania się
    > poboczem/jezdnią
    >
    > gdzie tu analogia?

    Czytać nie umiesz

  • 244. Data: 2011-01-20 21:13:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > a w ciemnych uliczkach można dostać w łeb. czy to upoważnia cie do
    > walenia ludzi w łeb w ciemnych uliczkach? to czemu uważasz, że
    > parkowanie innych jak popadnie upoważnie cię do tego samego?

    Parkuje się bo to jest racjonalne postępowanie. Miejsc parkingowych nie
    ma, a jak ktoś jedzie raz na kilka minut to bez problemu ominie.

  • 245. Data: 2011-01-20 21:20:53
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Przepisy mówia, że jak nie ma chodnika to pieszy ma chodzić po
    > poboczu. Więc gdzie jest problem?

    mówią tez o braku pobocza :)

  • 246. Data: 2011-01-20 21:21:56
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Parkingu nie ma - upoważnia to do przepisowego parkowania na chodniku.
    > Chodnika nie ma - upoważnia to do przepisowego poruszania się po jezdni.
    >
    > Parkingu nie ma - nie upoważnia to do nieprzepisowego parkowania na
    > chodniku.
    > Chodnika nie ma - nie upoważnia to do nieprzepisowego poruszania się po
    > jezdni.

    > Sam się domyśl.

    ironie pominę, przy takim postawieniu sprawy zgadzam sie. Wcześniej
    absolutnie nie wynikało to co powyżej z Twojej wypowiedzi

  • 247. Data: 2011-01-20 21:44:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/20/2011 2:13 PM, to wrote:
    > begin witek

    > Parkuje się bo to jest racjonalne postępowanie. Miejsc parkingowych nie
    > ma, a jak ktoś jedzie raz na kilka minut to bez problemu ominie.

    to ci właśnie tłumacze, że sranie na trawie tez jest racjonalne, bo nie
    ma gdzie indziej.

    W zasadzie piesi też powinni racjonalnie podejść z gwoździem do twojego
    samochodu i problem by sie bardzo szybko rozwiązał.

    Skoro jeszcze masz samochód w całości, to racjonalnie parkuj dalej, aż
    ktoś będzie miał mocniejszą rację niż ty.

    Natura sama wymyśla najlepsze rozwiązania.

  • 248. Data: 2011-01-20 23:17:06
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Oplułem monitor... Masz chłopie pierdolnięcie.

    :)
    Był u nas pod blokiem swego czasu z burakiem blokującym dojazd do
    śmietnika. Jak dwa razy naciął się na pampersa przyklejonego do
    przedniej szyby okazało sie, że można znaleźć inną miejscówkę.
    (Dla jasności - inicjatywa ze tak napiszę oddolna była od kogoś innego :) )

  • 249. Data: 2011-01-20 23:18:17
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    słówko "problem" uciekło:

    problem z burakiem...

  • 250. Data: 2011-01-21 08:59:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojtek H." <s...@w...poczta.onet.pl>

    > Przykre, ale to pokazuje jacy dziwni są Wrocławianie. Najbardziej
    > zakorkowane miasto (tuż po Warszawie), sukcesywne wyłączanie z ruchu
    > centrum bez zapewnienia alternatyw, brak strategii dot. komunikacji
    > miejskiej. A mimo to chorobliwe poparcie dla takiej władzy.
    >
    > Wrocław jest pięknym miastem, potrzebuje prezydenta nie sołtysa...
    > :-)
    > --
    > Że niby sołtys nie musi rozwiązywać problemów komunikacyjnych na wsi ?

    Ale sołtysowi wybacza się rozwiązania prymitywne. Prezydentowi miasta już
    nie powinno...
    --
    To nic nie ma do prymitywizmu. We wsi trzeba robić chodniki a w mieście
    parkingi. Cała różnica.