  • 261. Data: 2011-01-21 16:58:34
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Fakir wrote:

    > masz racje - w dwóch przypadkach wymijałem je NA MASCE - iw d,,, miałem
    > tak samo jak kierowca wcześniej jakie będą szkody. I miał kto mi w tym
    > pomóc, co oznacza ze egoisci nie tylko mnie wk...

    Jesteś zatem przestępcą. Jak ci co ci w tym pomagali

    \SK

  • 262. Data: 2011-01-21 17:03:06
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    witek wrote:

    > czy ruch pieszych jest tak zsynchronizowany, ze mijaja sie w okreslonych
    > miejscach, gdzie szerokosc jest 1.5 m?

    W parku obok mojego domu są alejki o szerokości 1m. Zaiste niessamowite,
    jak też ci biedni ludzie mogą po tym chodzić. Co gorsza ktoś wredny
    zrobił drzwi do windy szerokości 90cm -- jak ci ludzie się mieszczą!

    > to moze wprowadz mijanki dla samochodow.

    Ależ to się stosuje -- na mało uczęszczanych drogach na całym świecie.

    \SK

  • 263. Data: 2011-01-21 17:07:27
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Fakir wrote:

    > widocznie pobocze zastawiają samochody :) a poważnie przy sporym
    > natężeniu ruchu pieszy nic by nie robił tylko ustępował - mówiąc inaczej
    > jest to (w szczególnych warunkach) przepis niewykonalny

    Och!

    > Tak samo jak
    >
    > kierowca na chodniku jeżeli nie spełnia warunków dotyczących
    > prawidłowego parkowania jest nielegalnie.

    Tak samo pieszy lezący po jezdni i nie ustępujący.

    \SK

  • 264. Data: 2011-01-21 17:08:12
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Fakir wrote:

    > nie ma analogii
    >
    > parkingu nie ma - nie upoważnia to do nieprzepisowego parkowania na
    > chodniku.
    >
    > chodnika nie ma - upoważnia to pieszych do przemieszczania się
    > poboczem/jezdnią

    Nie upoważnia do nieprzepisowego nieustępowania pojazdom.

    > gdzie tu analogia?

    j.w.

    \SK

  • 265. Data: 2011-01-21 17:27:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2011 10:03 AM, Sebastian Kaliszewski wrote:
    > Ależ to się stosuje -- na mało uczęszczanych drogach na całym świecie.

    no i super.
    to w takim razie prosze samochody stawiac na ulicy.
    bedzie w tym miejscu mijanka i juz.

  • 266. Data: 2011-01-21 17:47:52
    Temat: Re: Odkuwaj? sie za fotoradary
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > begin Roman

    > A jakby Ci kazali jechać slalomem i kierować nogą pod groźbą mandatu 10
    > 000 zł to byś tak robił i twierdził, że nie widzisz problemu, bo przecież
    > wystarczy jechać slalomem kierując nogą i nie trzeba płacić?

    Świetny argument....ale gdyby jakiś kretyn przepchna to przez sejm to sam
    byś jeździł slalomem i to bardzo grzeczniutko, bo jakbyś załapał mandacik to
    komornik by się upomniał o szelesty albo konto przyblokował....i tyle by
    było z cwaniakowania....

  • 267. Data: 2011-01-21 17:51:53
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    W dniu 2011-01-21 16:58, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Jesteś zatem przestępcą. Jak ci co ci w tym pomagali
    >
    > \SK

    w tym wypadku nie mam sobie nic do zarzucenia - z dzieckiem byłem w
    stanie wyższej konieczności :)

  • 268. Data: 2011-01-21 17:52:41
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Nie upoważnia do nieprzepisowego nieustępowania pojazdom.

    było juz

  • 269. Data: 2011-01-21 17:55:34
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Łamiesz prawo i regułą a nie wyjątkiem powinno być to że zostajesz
    > ukarany. Obojętnie czy to jest zakaz parkowania, zakaz srania na
    > chodniku czy chlastanie nożem dzieci.
    > http://wyborcza.pl/1,75248,2791256.html

    I tyle w temacie. Od małych wykroczeń poczucie bezkarności prowadzi do
    poważniejszych przewinień. Dorośli jako masa w tym schemacie niczym sie
    nie róznią od małych dzieci :)

  • 270. Data: 2011-01-21 18:10:35
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > I tyle w temacie. Od małych wykroczeń poczucie bezkarności prowadzi do
    > poważniejszych przewinień. Dorośli jako masa w tym schemacie niczym sie
    > nie róznią od małych dzieci :)

    Ale sie zaraz na Was rzucą biedne dzieci wychowywane bezstresowo...hje hje
    hje...