  • 191. Data: 2011-01-19 07:50:59
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl>

    > Czy tutaj nikt nie może skumać że ta akcja miała i wyłącznie charakter
    > zarobkowy?

    Ja bym powiedział, że podporządkowawczy również, ale to specjalnie dużo nie
    zmienia.

  • 192. Data: 2011-01-19 09:26:17
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-18 21:00, niusy.pl pisze:

    > Może nie wychodzić na jezdnię jak jedzie. Może z drugiej obejść. Nie
    > musi stwarzać zagrożenia. O to właśnie chodzi, że piesi to zagrożenie
    > stwarzają bez skrupułów.

    Aha, a parkujący na chodnikach zastawiając przejście i mówiąc "idź se
    trawnikiem", to robią to z poczuciem wstydu i skruchy...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 193. Data: 2011-01-19 10:11:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A czy tutaj nikt nie może skumać, że nie zapierdalając nie płaci sie
    > mandatów z fotoradarów

    KAPELUSZ PLONK WARNING
    Wypad z tymi bredniami na forum dla melepetów.

  • 194. Data: 2011-01-19 10:54:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > Aha, a parkujący na chodnikach zastawiając przejście i mówiąc "idź se
    > trawnikiem", to robią to z poczuciem wstydu i skruchy...

    W każdym razie nie jest tak, że kierowcy są tacy źli dla pieszych a piesi
    dla nich tacy dobrzy

  • 196. Data: 2011-01-19 10:54:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fakir

    > Oni nie muszą. Oni bezkarni chcą :(. ALe to jest myśł z każdgo trawnika
    > i parku zróbmy parking. Żadnego pożytku nie ma, tylko psy maja gdzie
    > kupy zostawiać...

    Nie z każdego trawnika, tylko w miejscach, gdzie ludzie masowo parkują
    tam, gdzie wg. prawa nie powinni. Skoro ewidentnie brakuje miejsc do
    parkowania, a obok jest wielki trawnik, to najwyraźniej zagospodarowanie
    przestrzeni w tym miejscu kuleje. Miasto to nie skansen czy rezerwat i ma
    być przede wszystkim funkcjonalne.

    Pozostałe odpowiedzi na mój post (te o stolcach itp.) pominę wymownym
    milczeniem.

  • 195. Data: 2011-01-19 10:54:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fakir

  • 197. Data: 2011-01-19 11:07:44
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    to wrote:
> [...]
    > zagospodarowanie przestrzeni w tym miejscu kuleje. Miasto to nie
    > skansen czy rezerwat i ma być przede wszystkim funkcjonalne.

    A przyszło Ci do głowy, że oprócz samochodów również piesi mają swoje
    potrzeby? Dzięki takiemu trawnikowi dzieci mają się gdzie bawić, sąsiadka
    może się poopalać, a i na spacer do parku przyjemniej jest pójść, jeśli
    alejki nie są zawalone autami.
    Nie potrafię Ciebie zrozumieć jako człowieka, któremu tylko beton (w sensie)
    parking w głowie.

    Tomek

  • 198. Data: 2011-01-19 11:14:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ...:::Tomek:::...

    > Dzięki takiemu trawnikowi dzieci mają się gdzie bawić,
    > sąsiadka może się poopalać

    Na trawniku tuż obok ulicy? Dobrze się czujesz?

    > Nie potrafię Ciebie zrozumieć jako człowieka, któremu tylko beton (w
    > sensie) parking w głowie.

    Jeśli potrzebuję przyrody to jadę do lasu.

  • 199. Data: 2011-01-19 11:32:29
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    Juz odchodząc od tego że miasto nie może być betonową pustynią - bo to
    jest pierwszy krok do jego unicestwienia i nie tedy droga (i parking)

    następnym postulatem bedzie wyciecie czesci lasu bo tłumy tam jadą (z
    braku innego miejsca), bo nie ma gdzie przy nim zaparkować?

  • 200. Data: 2011-01-19 11:36:44
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Czy tutaj nikt nie może skumać że ta akcja miała i wyłącznie charakter
    > zarobkowy?

    Niech ma i zarobkowy, cynicznie patrząc dudek nie ma zamiaru (ponoć)
    startować na następna kadencje - nie musi się wiec obawiać wyborców -
    spora cześć wrocławian tez ma dosyć parkowania wszędzie i byle jak, to
    moze łatać w ten sposób dziurę w budżecie aż miło.