  • 151. Data: 2011-01-18 08:46:06
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/17/2011 6:11 PM, to wrote:
    > begin LEPEK

    > Nie korci Cię czasem, żeby pomyśleć głową, a nie kodeksem?

    > Samolub to pieszy, który domaga się przestrzegania litery prawa tam,
    > gdzie jest to nieracjonalne i uciążliwe dla większości.

    Nie.
    samolub to taki, ktory dla wlasnej wygody przypisuje sobie prawo do
    łamania przepisow,

  • 152. Data: 2011-01-18 08:47:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/17/2011 6:40 PM, to wrote:
    > begin ...:::Tomek:::...

    > A gdzie Ci się takie prawo objawiło?

    > Tak.

    dzwon po policje, niech ich odholują, masz prawo do całej jezdni.
    piesi z chodnika, chca dla siebie tylko 1.5 metra.

  • 153. Data: 2011-01-18 08:47:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > A ile chciałbyś zostawiać - 1 m, 0,5 m? A potem płacz, że porysowali...

    To przecież przy 1,5m też mogą porysować.

    > I od czego byś to uzależnił?

    Od rozsądku ?

  • 154. Data: 2011-01-18 08:52:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/17/2011 6:55 PM, to wrote:
    > begin witek

    > A z Ciebie głupota.

    > Chodnik nie jest prywatną własnością pieszego.
    ani twoja,

    Jest częścią przestrzeni
    > miejskiej, którą wszyscy powinni się racjonalnie podzielić.

    taa, racjonalnosc polega na tym, ze ty musisz zaparkowac, a pieszy ma wyp...

    > Pusty,
    > nieuczęszczany chodnik po obu stronach jezdni w okolicy, gdzie brakuje
    > miejsc parkingowych to nonsens.

    > Chyba w Twojej wyobraźni.

    zawsze mozesz zadzwoni po straz miejska, niech ich zwiną.

    > Ciekawe od kiedy.

    chyba od zawsze,

    > Na mało uczęszczanym chodniku pozostawienie 1 metra nikogo nie blokuje.

    ustalono 1.5 m.

    pretensje na wiejską.

  • 155. Data: 2011-01-18 08:54:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/17/2011 7:31 PM, to wrote:
    > begin PaPi

    > Skoro ludzie muszą w danym miejscu parkować na trawniku, to najwyraźniej
    > powinien tam być parking.

    czy jak ktos ci zostawi gowno na wycieraczce, to to oznacza, ze w tym
    miejscu powinien byc kibel?

    Chyba nie tedy droga.

  • 156. Data: 2011-01-18 09:12:07
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-18 08:47, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > To przecież przy 1,5m też mogą porysować.

    Przy 5 m też. Ale przy 0,5 większe prawdopodobieństwo, nie? A IMO 1,5 m
    to rozsądna szerokość.

    > Od rozsądku ?
    I tak byś w przepisach zapisał? A jak byś egzekwował?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 157. Data: 2011-01-18 09:14:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/18/2011 2:12 AM, LEPEK wrote:
    > I tak byś w przepisach zapisał? A jak byś egzekwował?

    po kalemu.

    jak kali parkowac to 0.5 m, w kazdym innym przypadku, moze byc jak jest.

  • 158. Data: 2011-01-18 09:19:09
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-18 08:32, niusy.pl pisze:
    > Że samochód pozostawiony na chodniku takiego
    > zagrożenia dla pieszych nie niesie jest oczywiste. Może być uciążliwy,
    > ale to tyle. Żeby jakaś szkoda z tego powstała musiałaby być konkretna
    > niemożność a nie, że trzeba naokoło obejść.

    A jak pieszy wyłazi na jezdnię, bo musi "obejść dookoła" to co powoduje?
    ZAGROŻENIE. Sam wcześniej napisałeś.

    A w ogóle - skoro pieszy może sobie obchodzić samochody dookoła, to ty
    również możesz zaparkować dalej i dymać z buta, nieprawdaż? Więc czemu
    ty masz tu parkować, a pieszy ma łazić dookoła?

    Pozdr,

  • 159. Data: 2011-01-18 09:28:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 18 Jan 2011 01:31:21 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >begin PaPi

    >Skoro ludzie muszą w danym miejscu parkować na trawniku, to najwyraźniej
    >powinien tam być parking.

    Najwyraźniej...

    http://www.swietekrowy.pl/mistrz-kierownicy,9713,0,1
    ,135,,Wszyscy_zaparkowali_rownolegle_a_pani_nie_mogl
    a_sie_oprzec_zielonej_trawce_Oczywiscie_za_nia.html
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 160. Data: 2011-01-18 10:23:11
    Od: oliveira <_...@o...pl_>

    W dniu 2011-01-16 12:44, kendy pisze:

    > I z autopsji wiem, ze najczesciej jest to emerytowany zolnierz/
    > nauczyciel ktory po przejsciu na emeryture probuje sie realizowac jako
    > osiedlowy upierdliwiec :(

    Moje doświadczenie zawodowe to potwierdza. Przy czym większość pieniaczy
    to albo młodzi dorobkiewicze nowych osiedlach, albo emeryci (zwykle
    samotni). Tak czy siak - niespełnieni frustraci.