  • 31. Data: 2011-01-16 13:22:26
    Temat: Re: Odkuwaj? sie za fotoradary
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl>

    news:lbo5j6pasn2j3f7tuqqvq1h2mvjd3q22da@4ax.com...

    > Pomoga pomoga - jak taka akcja bedzie codziennie i dotknie wiekszosc
    > mieszkancow, to i zgoda sie przyspieszy :-)

    Nie pisz głupot, albo czytaj uwaznie, co ma dudek do osiedla. Tam jest
    spółdzielnia i zarząd spółdzielni, walne zebranie mieszkanców a dudek ma
    to w dupie i prywatnie i służbowo.
    Decyduja o sobie na swoim osiedlu ale zawsze jest grupa która powie nie.
    Dla zasady - nie bo nie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

    Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
    która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

  • 32. Data: 2011-01-16 13:24:55
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 12:59, J.F. pisze:
    > Ale zaraz - gdzie, jak ?
    > Bo to bywa tak ze wracasz do domu pozniej, i wszystkie miejsca zajete.
    > I co masz robic - jechac dwa kilometry dalej ?
    > Ktos powinien zauwazyc ze miejsc brakuje.

    Oczywiście, sami mieszkańcy podczas kupowania mieszkania w danym
    miejscu. A jeśli już kupują, to niech parkują trochę dalej, ale po
    ludzku. Niestety to czasem oznacza, że trzeba kawałek przejść na
    piechotę, a to już się w głowie dużej części kierowców-pustaków nie mieści.
    Trochę mocnego słowa użyłem, ale uprzedzając niektóre pytania - sam
    jeżdżę autem, w dodatku kombi, które nie wszędzie się mieści i również
    borykam się z problemem braku miejsc parkingowych. Zawsze jednak parkuję
    tak, aby nie utrudniać życia innym kierowcom ani pieszym.

    Tomek

  • 33. Data: 2011-01-16 13:26:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 13:22:26 +0100, kawi wrote:

> [...]
    >to w dupie i prywatnie i służbowo.
    >Decyduja o sobie na swoim osiedlu ale zawsze jest grupa która powie nie.

    No tak, ale ona albo nie ma samochodow, albo "ja mam gdzie parkowac".
    Zdecydowane dzialania SM moga szybko przekonac ta druga grupe, jak sie
    trzecia grupa zmobilizuje i zajmie im "ich" miejsca :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-01-16 13:28:46
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 12:59:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Bo to bywa tak ze wracasz do domu pozniej, i wszystkie miejsca zajete.

    I to uprawnia do np. wjechania i zdemolowania trawnika, zablokowania
    przejazdu innym, czy innej tego typu akcji?

    > Ktos powinien zauwazyc ze miejsc brakuje.

    W wielu przypadkach nie brakuje miejsc - za to w nadmiarze znajduje się
    zwykłe chamstwo i prostactwo ludzi, którzy mają wszystko w d...ie bo
    liczy się tylko ich wygoda i krótkowzroczny interes.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 35. Data: 2011-01-16 13:38:13
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ...:::Tomek:::...

    > Zmienisz zdanie, jak Ci jakaś matka z dzieckiem w wózku przechodząc
    > zarysuje samochód w desperackiej próbie przeciśnięcia się przez wąskie
    > przejście, które zostawiłeś. Życzę Ci wtedy, żebyś usłyszał z jej ust,
    > że po prostu innej opcji nie miała.

    Parkowanie nie niszczy niczyjej własności.

    > Auto zawsze można zaparkować nieco
    > dalej - 100, 200, 500 metrów od domu i zawsze jest jakieś miejsce.

    Nie zawsze.

    > Mieszkałem już we Wrocławiu w pięciu różnych miejscach, zarówno w
    > śródmieściu jak i na większych osiedlach i ZAWSZE udawało mi się
    > zaparkować w sposób nieuciążliwy dla innych.

    Parkowanie w miejscach, o których mówię nie wiąże się z uciążliwością dla
    kogokolwiek, a wręcz przeciwnie. Wszyscy w okolicy to akceptują. Niemniej
    nie jest to zgodne z literą prawa.

  • 36. Data: 2011-01-16 13:44:32
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-16 13:05, kawi pisze:

    > Zebrało się kilku, napisało do Spółdzielni, Zarząd Spóldzielni wyraził
    > zgode na budowe miejsc parkingowych ale u nas musi być zgoda mieszkanców.

    To tylko tak dla uściślenia. Oni chcieli budować ogólnodostępne
    parkingi, czy ogrodzić część wspólnego terenu i parkować tam tylko swoje
    bryki?

    > Gówno, mieszkancy w totalnym prteście nie wyrazili zgody

    Bo w drugim przypadku to ich rozumiem.

    Shrek.

  • 37. Data: 2011-01-16 13:45:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 13:24:55 +0100, ...:::Tomek:::... wrote:

    >Oczywiście, sami mieszkańcy podczas kupowania mieszkania w danym

    Jak kupowali to miejsc bylo duzo. Ale to bylo 15 lat temu.
    Albo 6 miesiecy temu :)
    Albo byl fajny parking .. tylko zostal pozniej sprzedany pod kolejny
    budynek.

    Oczywiscie mozna po kapitalistycznemu - ja sobie kupilem mieszkanie z
    miejscem w podziemnym garazu i co mnie inni obchodza.

    >miejscu. A jeśli już kupują, to niech parkują trochę dalej, ale po
    >ludzku.

    Tylko ze dalej jest to samo. Kolejny blok z duzym parkingiem .. ale
    blok ma 200 mieszkan :-)

> [...]
    >borykam się z problemem braku miejsc parkingowych. Zawsze jednak parkuję
    >tak, aby nie utrudniać życia innym kierowcom ani pieszym.

    No to szczesliwy jestes ze ci sie to udaje, ale poczekaj - i Ciebie
    kiedys odholuja :-P

    J.

  • 38. Data: 2011-01-16 13:52:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-16 13:22, kawi pisze:

> [...]
    > to w dupie i prywatnie i służbowo.
    > Decyduja o sobie na swoim osiedlu ale zawsze jest grupa która powie nie.

    W radach osiedli takich jak ND z reguły siedzą stare emeryckie ramole.
    Moherowy beton, któremu przeszkadza wszystko co nie jest po linii
    katolskiej.
    Młodzi raczej nie mają czasu na ciągłe zajmowanie się sprawami rady
    osiedla. Im musi wystarczyć jak coś zrobią raz kiedyś. Oni mają
    potrzeby, kredyty, muszą zapierdalać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 39. Data: 2011-01-16 13:53:04
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości

    > To tylko tak dla uściślenia. Oni chcieli budować ogólnodostępne parkingi,
    > czy ogrodzić część wspólnego terenu i parkować tam tylko swoje bryki?

    Spółdzielnia na wniosek mieszkańców postanowiła postawić parking,
    bodajże dwa poziomy, dostepny dla każdego.
    Wszystkie projekty, uzgodnienia wzieła na siebie spółdzielnia, znając
    problem
    parkowania na osiedlu, nawet miasto zgodziło się dołożyć parę groszy.

    [...]

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

  • 40. Data: 2011-01-16 13:53:32
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 13:45, J.F. pisze:
    > Jak kupowali to miejsc bylo duzo. Ale to bylo 15 lat temu.
    > Albo 6 miesiecy temu :)
    > Albo byl fajny parking .. tylko zostal pozniej sprzedany pod kolejny
    > budynek.

    Czasem i tak bywa, jednak nadal jestem zdania, że miejsce można znaleźć
    zawsze, przynajmniej we Wrocławiu.

    > Oczywiscie mozna po kapitalistycznemu - ja sobie kupilem mieszkanie z
    > miejscem w podziemnym garazu i co mnie inni obchodza.

    Jak kogoś stać, to dlaczego nie? Nie można mieć do takiej osoby
    pretensji. Przynajmniej parkuje tam gdzie powinna.

    > Tylko ze dalej jest to samo. Kolejny blok z duzym parkingiem .. ale
    > blok ma 200 mieszkan :-)

    Zawsze znajduję, więc to chyba nie jest niemożliwe, prawda?

    > No to szczesliwy jestes ze ci sie to udaje, ale poczekaj - i Ciebie
    > kiedys odholuja :-P

    Żeby auto zostało odholowane, to musi naruszać pewne zasady, których ja
    nie naruszam, więc śpię spokojnie. Co najwyżej mogę kiedyś znaleźć
    mandat za wycieraczką.

    Tomek