  • 21. Data: 2011-01-16 12:44:55
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: kendy <k...@g...com>

    > Ilość kretynów jest taka sama w każdym zawodzie: zarówno wśród
    > profesorów, lekarzy, sędziów, strażników miejskich jak i policjantów
    > no i oczywiście mieszkańców.

    I z autopsji wiem, ze najczesciej jest to emerytowany zolnierz/
    nauczyciel ktory po przejsciu na emeryture probuje sie realizowac jako
    osiedlowy upierdliwiec :(

    k.

  • 22. Data: 2011-01-16 12:47:13
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: kendy <k...@g...com>

    > A co do prezydenta, on ma wa niejsze sprawy ni to gdzie zaparujesz
    > swoj fur .
    > --

    On generlanie ma mieszkancow tego miasta w dupie.
    Mieszka w Ramiszowie przeciez a tam na wiosce parkujta gdzie chceta :)
    Pola dosc...

    k.

  • 23. Data: 2011-01-16 12:59:21
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > No to niech chodza noca i pilnuja zeby samochodow nie okradano :-)
    > A przy okazji moga pisac raporty gdzie jest "deficyt miejsc
    > parkingowych".

    Dokładnie. Za to im płacę.
    Na moim osiedlu są postawione debilne zakazy parkowania. Jakiś mądry
    sobie wywalczył że tylko pod jego oknami parkowanie przeszkadza. SM
    tylko filuje żeby namierzyć deklikwenta który się dzisiaj na miejsce
    parkingowe nie załapał. Tak sobie szacunku i zaufania nie zbudują.

  • 24. Data: 2011-01-16 12:59:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 11:43:24 +0100, Seba wrote:

    >Sam nie kojarzę działań naszej SM pozytywnie - ot, kolejna malowana
    >służba, która na żadnym polu nie jest skuteczna (vide ubiegłoroczna
    >akcja wkładania kierowcom blokującym torowiska tramwajowe ulotek za
    >wycieraczkę), ale jeżeli to nie jest jakaś samozwańcza jednostkowa akcja
    >"odwetowa"

    Oni tam maja jakiegos speca od marketingu, ktory dba o dlugofalowe
    dochody jak w dobrej firmie.
    Jednego dnia widze np jak wywoza pojazd zaparkowany na rogu
    pl.Solnego, formalnie na skrzyzowaniu, wiec zasadniczo maja prawo,
    a na drugi dzien idzie patrol trzech, przeciska sie obok identycznie
    zaparkowanego pojazdu .. i idzie dalej. Widac wyczerpali tygodniowy
    limit. No i jest staly wplyw do kasy, a prezydent cieszy sie
    miazdzacym poparciem :-)

    >to po prostu ją popieram. Poziom zbydlęcenia kierowców
    >przechodzi w naszym mieście ludzkie pojęcie - demolują wszystko co i
    >gdzie się da. Może ktoś w końcu dam tym ludziom odpór.

    Ale zaraz - gdzie, jak ?
    Bo to bywa tak ze wracasz do domu pozniej, i wszystkie miejsca zajete.
    I co masz robic - jechac dwa kilometry dalej ?

    Ktos powinien zauwazyc ze miejsc brakuje.

    J.

  • 25. Data: 2011-01-16 12:59:43
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 12:35, to pisze:
    > Są takie miejsca, najczęściej wąskie, prawie-osiedlowe uliczki gdzie się
    > zwyczajowo parkuje nie do końca zgodnie z przepisami (np. zostawiając
    > metr chodnika po którym prawie nikt nie chodzi), bo po prostu innej opcji
    > nie ma.

    Zmienisz zdanie, jak Ci jakaś matka z dzieckiem w wózku przechodząc
    zarysuje samochód w desperackiej próbie przeciśnięcia się przez wąskie
    przejście, które zostawiłeś. Życzę Ci wtedy, żebyś usłyszał z jej ust,
    że po prostu innej opcji nie miała.
    Auto zawsze można zaparkować nieco dalej - 100, 200, 500 metrów od domu
    i zawsze jest jakieś miejsce. Mieszkałem już we Wrocławiu w pięciu
    różnych miejscach, zarówno w śródmieściu jak i na większych osiedlach i
    ZAWSZE udawało mi się zaparkować w sposób nieuciążliwy dla innych.

    Tomek

  • 26. Data: 2011-01-16 13:05:07
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl>

    > Moze i bardzo dobrze - zaczna oburzeni ludzie pisac do prezydenta to
    > zrobia oficjalny parking. A potem drugi, trzeci ..

    Srał, pierdział, gryzł wodę miał w dupie przeszkode, na Nowym Dworze
    ludzie po trawnikach pakują.
    Zebrało się kilku, napisało do Spółdzielni, Zarząd Spóldzielni wyraził
    zgode na budowe miejsc parkingowych ale u nas musi być zgoda mieszkanców.
    Gówno, mieszkancy w totalnym prteście nie wyrazili zgody a auta parkują na
    przejściach dla pieszych, trawnikach itp.
    Żadne Dutkiewicze nie pomogą na ludzką głupote.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

    Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
    która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

  • 27. Data: 2011-01-16 13:13:53
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:

    > Ale zaraz - gdzie, jak ?
    > Bo to bywa tak ze wracasz do domu pozniej, i wszystkie miejsca zajete.
    > I co masz robic - jechac dwa kilometry dalej ?

    Niekoniecznie muszą parkować tuż pod domem. Jak mi się czasem zdarzy
    przyjechać samochodem wieczorem pod dom, to zazwyczaj nie ma wolego
    miejsca. Wtedy szukam miejsca dalej i znajduję. Są inni, którzy władują
    sie na trawnik, zablokują chodnik, zablokują inne parkujące samochody.
    Ale ja tak nie potrafię.

    Całe szczęście, że wciąż samochód mogę zostawiać pod domem i po mieście
    poruszać sie na rowerze. Więc parkowanie nie jest problemem. Codziennych
    poszukiwań miejsc parkingowych bym nie zdzierżył i faktycznie chciał
    nowego parkingu.

    > Ktos powinien zauwazyc ze miejsc brakuje.

    Zazwyczaj mieszkańcy jedynie marudzą zamiast ruszyć dupę do spółdzielni,
    zasygnalizować problem i naciskać do skutku. A widziałem w DC w paru
    miejscach na osiedlach, że powstały nowe pojemne parkingi. Więc da się.

    Pozdrawiam przy okazji Wrocław :-)

    Seco

  • 28. Data: 2011-01-16 13:14:37
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dlaczego oni zaczynają przypominać mi milicje obywatelską?
    > Widzę szybki ich koniec kariery.
    >
    > "Wrocław, noc z 13 na 14 stycznia, godz 23.30. Na małej uliczce
    > dojazdowej do osiedla (ul. Dobra) pojawia się patrol Straży Miejskiej
    > wraz z lawetami. Rozpoczyna się walka z czasem aby odholować
    > nieprawidłowo zaparkowane samochody, tak szybko aby mieszkańcy
    > okolicznych bloków nie mogli ich przeparkować.[...] taka akcja miała
    > miejsce po raz pierwszy i nigdy wcześniej nie było upomnień lub
    > mandatów za parkowania w ten sposób na tej ulicy."

    Gdyby redaktorek nie pieprzył głupot dla paru groszy wierszówki, tylko
    przejechał; się autem przez Dobra o pierwszej w nocy, to nie piździakał
    by bzur.
    Każdej nocy przejazd osobowym przez tą ulicę to ryzyko porysowania
    sobie auta, a dwa auta z cholerę się nie wyminą, więc zgodnie z KD mają
    prawo zabrać te pojazdy z ulicy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

  • 29. Data: 2011-01-16 13:15:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 13:28:46 +0100, Seba wrote:

    >I to uprawnia do np. wjechania i zdemolowania trawnika, zablokowania
    >przejazdu innym, czy innej tego typu akcji?

    Zablokowanie przejazdu bywa czasem symboliczne,
    a trawnik .. moze ktos w koncu dostrzeze ze trzeba powiekszych parking
    a zmniejszyc sralnie dla pieskow :-)

    J.

  • 30. Data: 2011-01-16 13:17:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 13:05:07 +0100, kawi wrote:

> [...]
    >przejściach dla pieszych, trawnikach itp.
    >Żadne Dutkiewicze nie pomogą na ludzką głupote.

    Pomoga pomoga - jak taka akcja bedzie codziennie i dotknie wiekszosc
    mieszkancow, to i zgoda sie przyspieszy :-)

    J.