  • 41. Data: 2011-01-16 13:56:24
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-16 13:53, kawi pisze:

    > Spółdzielnia na wniosek mieszkańców postanowiła postawić parking,
    > bodajże dwa poziomy, dostepny dla każdego.
    > Wszystkie projekty, uzgodnienia wzieła na siebie spółdzielnia, znając
    > problem
    > parkowania na osiedlu, nawet miasto zgodziło się dołożyć parę groszy.

    No to ok. Bo zwykle jak słyszę narzekania, że reszta mieszkańców nie
    chce się zgodzić na parking, to okazu się, że grupa cwaniaczków próbuje
    ogrodzić kawałek wspólnego terenu dla siebie.

    Shrek.

  • 42. Data: 2011-01-16 13:57:48
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 13:38, to pisze:
    > Parkowanie nie niszczy niczyjej własności.

    No jak to nie? A jak zniszczysz owej kobiecie wózek, bo stoisz, tam
    gdzie nie powinieneś?
    Jak Ci nasram na wycieraczkę, to w sumie jej nie zniszczę, bo zawsze
    można ją wyprać, ale szczęśliwy z tego powodu nie będziesz. A jak będę
    robił to codziennie, to pewnie w końcu wezwiesz nawet policję.

    > Nie zawsze.

    Po Wrocławiu jeżdżę codziennie od ponad 3 lat i zawsze mi się udawało.
    Uważasz, że to miasto jest jakimś chwalebnym wyjątkiem?

    > Parkowanie w miejscach, o których mówię nie wiąże się z uciążliwością dla
    > kogokolwiek, a wręcz przeciwnie. Wszyscy w okolicy to akceptują.

    Wszyscy? Robiłeś ankietę?

    Tomek

  • 43. Data: 2011-01-16 14:05:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ...:::Tomek:::...

> [...]
    > można ją wyprać, ale szczęśliwy z tego powodu nie będziesz. A jak będę
    > robił to codziennie, to pewnie w końcu wezwiesz nawet policję.

    Na poziomie gimnazjalnym nie będę dyskutował.

    > Po Wrocławiu jeżdżę codziennie od ponad 3 lat i zawsze mi się udawało.
    > Uważasz, że to miasto jest jakimś chwalebnym wyjątkiem?

    Gdyby wszyscy stosowali się do Twoich zasad to szybko okazałoby się, że
    musisz parkować np. 2 km od domu.

    > Wszyscy? Robiłeś ankietę?

    Zasady ustala się dla większości. Jeśli 200 osób nie ma gdzie parkować,
    to dwie mogą sobie iść z podwójnym wózkiem innym chodnikiem (bo ze
    zwykłym się spokojnie zmieszczą). Zawsze się znajdzie ktoś, komu dane
    rozwiązanie przeszkadza.

  • 44. Data: 2011-01-16 14:08:52
    Temat: Re: Odkuwaj? sie za fotoradary
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 13:53:32 +0100, ...:::Tomek:::... wrote:

    >Czasem i tak bywa, jednak nadal jestem zdania, że miejsce można znaleźć
    >zawsze, przynajmniej we Wrocławiu.

    Coraz trudniej, bo samochodow przybywa, a miejsca ubywa.

    Jaka to ulica wywolala burze ? Dobra ? To gdzie zaparkowac w okolicy ?

    >Jak kogoś stać, to dlaczego nie? Nie można mieć do takiej osoby
    >pretensji. Przynajmniej parkuje tam gdzie powinna.

    Oczywiscie nie mam pretensji za to ze sobie kupila mieszkanie z
    parkingiem. Ale moge miec co do dalszego egoistycznego myslenia.

    >Zawsze znajduję, więc to chyba nie jest niemożliwe, prawda?

    Poczekaj az cie straz nawiedzi noca, ci ktorzy teraz parkuja w
    miejscach zakazanych przeparkuja dalej .. a ty gdzie ? :-)

    J.

  • 45. Data: 2011-01-16 14:09:42
    Od: oliveira <_...@o...pl_>

    W dniu 2011-01-16 14:05, to pisze:
> [...]
    > to dwie mogą sobie iść z podwójnym wózkiem innym chodnikiem (bo ze
    > zwykłym się spokojnie zmieszczą). Zawsze się znajdzie ktoś, komu dane

    No tutaj to już pojechałeś. Masz obowiązek zostawić 1,5 metra wolnego
    chodnika. A jak nie ma miejsca, to przecież możesz zaparkować na "innym"
    miejscu lub "innej" ulicy. Chodnik jak sama nazwa wskazuje nie służy do
    parkowania samochodów. Nie ma miejsca, to wypad.

  • 46. Data: 2011-01-16 14:12:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin oliveira

> [...]
    > miejscu lub "innej" ulicy. Chodnik jak sama nazwa wskazuje nie służy do
    > parkowania samochodów. Nie ma miejsca, to wypad.

    Nie piszę i durnych przepisach, tylko o rozsądku. A durne przepisy mogą
    zostać zmienione. Obowiązek zostawienia 1.5 metra na mało uczęszczanym
    chodniku, w okolicy, gdzie nie ma miejsc do parkowania jest idiotyzmem.

  • 47. Data: 2011-01-16 14:14:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-15 21:34, Krzysztof 45 pisze:

    > "Wrocław, noc z 13 na 14 stycznia, godz 23.30. Na małej uliczce
    > dojazdowej do osiedla (ul. Dobra) pojawia się patrol Straży Miejskiej
    > wraz z lawetami. Rozpoczyna się walka z czasem aby odholować
    > nieprawidłowo zaparkowane samochody, tak szybko aby mieszkańcy
    > okolicznych bloków nie mogli ich przeparkować.[...] taka akcja miała
    > miejsce po raz pierwszy i nigdy wcześniej nie było upomnień lub
    > mandatów za parkowania w ten sposób na tej ulicy."

    Jak widzę co potrafią zrobić kierowcy w myśl zasady "nie po to kupiłem
    sobie samochód żeby teraz łazić całe 100m do klatki schodowej" to w
    zasadzie jestem za.

    Natomiast "rozmach" akcji wskazuje, że pewnie jakaś spółka
    strażnik-holowanie-parking postanowiła zrobić biznes.
    Bo AFAIK stawki za takie holowanie są bardzo wysokie, bo nie podlegają
    negocjacji.

  • 48. Data: 2011-01-16 14:20:03
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 14:05, to pisze:
    > Na poziomie gimnazjalnym nie będę dyskutował.

    W porządku, widzę więc, że wyznajesz zasadę, że istnieje tylko Twoja
    prawa i gówno prawda i w tym drugim wypadku już nie chcesz dyskutować.

    > Gdyby wszyscy stosowali się do Twoich zasad to szybko okazałoby się, że
    > musisz parkować np. 2 km od domu.

    Uwielbiam takie wypowiedzi. Ty twierdzisz, że się nie da, ja mówię, że
    jednak daję radę, a w końcu Ty zaczynasz snuć wizje z gatunku sci-fi.

> [...]
    > to dwie mogą sobie iść z podwójnym wózkiem innym chodnikiem (bo ze
    > zwykłym się spokojnie zmieszczą). Zawsze się znajdzie ktoś, komu dane

    No to w końcu wszyscy, czy większość? Zdecyduj się. Odwróćmy sytuację -
    jest wiele miejscowości, w których nie ma chodnika i pobocza i piesi
    muszą iść skrawkiem jezdni. Byłbyś zadowolony, gdyby doszli do takich
    jak Twoje, bardzo egoistycznych wniosków i zaczęli łazić środkiem pasa?
    Chodnik jest dla pieszych i tyle w temacie. Możesz sobie na nim
    WARUNKOWO zaparkować, jeśli nie utrudniasz tym życia pieszemu. Jeśli nie
    radzisz sobie z autem i nie potrafisz zaparkować w miejscu do tego
    przeznaczonym, to zacznij jeździć komunikacją zbiorową. Z pewnością
    Twojemu otoczeniu wyjdzie to tylko na dobre, przynajmniej w zakresie
    bezpieczeństwa.

    Tomek

  • 49. Data: 2011-01-16 14:22:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-16 13:56, Shrek pisze:

    > No to ok. Bo zwykle jak słyszę narzekania, że reszta mieszkańców nie
    > chce się zgodzić na parking, to okazu się, że grupa cwaniaczków próbuje
    > ogrodzić kawałek wspólnego terenu dla siebie.

    Tak jak obserwuję budowanie parkingów na około miejsca gdzie mieszkam,
    to gdzie nie budowali, to zawsze ktoś latał i zbierał podpisy "przeciw".
    A bo to 2 drzewka trzeba wyciąć, a bo to trawnik był itp. itd.

    Ale jakiegoś dużego poparcia te akcje raczej nie miały.

    Ja tam nawet gdybym nie miał samochodu, to wolałbym żeby zrobili
    parking, niż ktoś ma wpaść na pomysł że da się tam zmieścić budynek :)

  • 50. Data: 2011-01-16 14:22:31
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 14:12, to pisze:
    > Nie piszę i durnych przepisach, tylko o rozsądku. A durne przepisy mogą
    > zostać zmienione. Obowiązek zostawienia 1.5 metra na mało uczęszczanym
    > chodniku, w okolicy, gdzie nie ma miejsc do parkowania jest idiotyzmem.

    Jeśli tym chodnikiem chce przejść przynajmniej jedna osoba, która będzie
    potrzebowała tego 1,5 metra (matka z wózkiem, inwalida na wózku), to
    przepis nie jest idiotyczny. Idiotą i śmierdzącym leniem jest kierowca,
    który świadomie takie przepisy ignoruje w imię dowiezienia swojego tyłka
    jak najbliżej miejsca zamieszkania.

    Tomek