  • Data: 2010-08-28 07:00:46
    Temat: Re: Odkrywanie partycji
    Od: Maru <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2010 08:00, Janusz pisze:
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co zrobić, aby ukryty dysk czy partycja
    > stały się widoczne? Może ktoś zna polecenie z DOS-u?
    >
    > Pozdrawiam
    > Janusz

    Osobiście nie używam Visty, ale tak jak masz w poście wyżej, najlepiej
    użyj jakiegoś menadżera partycji. Spod samej Visty też powinno się udać,
    tutaj masz dwa linki:
    http://forum.pclab.pl/topic/435458-Dla-wszystkich-ma
    j%C4%85cych-problem-z-HP-RECOVERY-Vista/
    http://toin.pl/1853/ukrywanie-partycji-recovery/

    GParted jest naprawdę prosty i dobry, popularny pod Linuksem.