  • 1. Data: 2010-08-27 06:00:13
    Temat: Odkrywanie partycji
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co zrobić, aby ukryty dysk czy partycja
    stały się widoczne? Może ktoś zna polecenie z DOS-u?

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2010-08-27 07:55:18
    Temat: Re: Odkrywanie partycji
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Janusz pisze:
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co zrobić, aby ukryty dysk czy partycja
    > stały się widoczne? Może ktoś zna polecenie z DOS-u?

    nie przypominam sobie takiej komendy i chyba takowa nie istnieje. Ale
    użyj programu ranish partition manager

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-28 07:00:46
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 27.08.2010 08:00, Janusz pisze:
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co zrobić, aby ukryty dysk czy partycja
    > stały się widoczne? Może ktoś zna polecenie z DOS-u?
    >
    > Pozdrawiam
    > Janusz

    Osobiście nie używam Visty, ale tak jak masz w poście wyżej, najlepiej
    użyj jakiegoś menadżera partycji. Spod samej Visty też powinno się udać,
    tutaj masz dwa linki:
    http://forum.pclab.pl/topic/435458-Dla-wszystkich-ma
    j%C4%85cych-problem-z-HP-RECOVERY-Vista/
    http://toin.pl/1853/ukrywanie-partycji-recovery/

    GParted jest naprawdę prosty i dobry, popularny pod Linuksem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-08-28 09:42:20
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Polecam wygodny i bezpieczny programik:

    EASEUS Partition Master 4.1.1 Home Edition

  • 5. Data: 2010-08-28 11:26:03
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 27.08.2010 08:00, Janusz pisze:
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co zrobić, aby ukryty dysk czy partycja
    > stały się widoczne? Może ktoś zna polecenie z DOS-u?

    A w jaki sposób zostały ukryte? I dlaczego chcesz, by prze-
    stały być ukryte? Bo może problemem nie jest wcale "ukrywa-
    nie" czegoś, ale coś poważniejszego.

    PS. I dlaczego akurat z *DOSu*?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 6. Data: 2010-08-28 19:30:47
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:2...@g...one.pl...

    > A w jaki sposób zostały ukryte? I dlaczego chcesz, by prze-
    > stały być ukryte? Bo może problemem nie jest wcale "ukrywa-
    > nie" czegoś, ale coś poważniejszego.
    >
    > PS. I dlaczego akurat z *DOSu*?> --
    Posiadam laptopa z systemem Windows 7HP. System instaluje się z ukrytej
    partycji. Podczas pierwszej instalacji, pojawia się ostrzeżenie, aby dobrze
    zastanowić się nad rozmiarem partycji, bo jest to proces nieodwracalny,
    nawet przy powtórnej instalacji systemu! Nie jest to do końca prawda.
    Próbowałem zmienić rozmiar partycji przy pomocy "EASEUS PARTITION MANAGER
    PERSONAL". Partycję D mogłem zmniejszać i zwiększać dowolnie. Partycja C
    była zabezpieczona i nie reagowała na jakiekolwiek zmiany. Rozwiązanie
    okazało się nadzwyczaj proste; zmiany obydwóch partycji mogłem dokonywać
    przy pomocy standartowego narzędzia z Windows7HP.
    Dlaczego chcę odkryć tą partycję? Mógłbym ją skopiować i zainstalować
    Windows7HP, na innym komputerze.
    Wspomniałem o DOS-ie, bo używając "EASEUS PARTITION MANAGER PERSONAL", tylko
    w przypadku tej jednej partycji, opcja odkrycia jest zablokowana. Pozostałe
    partycje mogę dowolnie ukrywać i odkrywać.

    --
    Pozdrowienia
    Janusz

  • 7. Data: 2010-08-29 09:33:05
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 28 Aug 2010 21:30:47 +0200, Janusz napisał(a):

> [...]
    > w przypadku tej jednej partycji, opcja odkrycia jest zablokowana. Pozostałe
    > partycje mogę dowolnie ukrywać i odkrywać.

    Partycję ukrytą można skopiować bez jej "odkrywania".
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 8. Data: 2010-08-29 14:43:01
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości grup
    > Partycję ukrytą można skopiować bez jej "odkrywania".
    > --
    Mógłbyś zdradzić jak to się robi? =))

    --
    Pozdrowienia
    Janusz F

  • 9. Data: 2010-08-29 18:26:05
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 16:43:01 +0200, Janusz napisał(a):

    > Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości grup
    >>
    > Mógłbyś zdradzić jak to się robi? =))

    Wiesz - jeśli masz z tym jakikolwiek problem, to znaczy, że używasz
    niewłaściwego programu. Proponuję BootIt
    http://www.terabyteunlimited.com, linuksowy GParted, albo darmową wersję
    Partition Wizard http://www.partitionwizard.com/download.html (działa
    spod Windows).