  • Data: 2013-08-17 23:44:49
    Temat: Re: Odebrano mi zawod
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JDX" <j...@o...pl> wrote in message
    news:520dcec7$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2013-08-15 10:15, quent wrote:
    > [...]
    > Pszemol mieszka, zdaje się, w Czykago. :-D
    > Pewnie Obama tak mu w głowie namieszał. :-D

    retoryka odwrotna, znaczy się: bez regulacji, bez koncesji, bez licencji
    doprowadziłaby szybko do haosu w którym nie byłbyś w stanie
    obejrzeć nawet telewizji bez problemów czy porozmawiać przez komórkę.
    wracając do lekarzy - jestem zdania, że ciężko jest pacjentowi sprawdzić
    czy rady jakie daje jego lekarz są dobre/złe, albo czy zrobił błąd czy nie.
    dużo jest oszołomów którzy nazywają się lekarzami/doktorami
    a kończyli tylko szkoły dla chiropraktyków, więc problem nie jest
    wymyślony: ja wolałbym aby jakimś minimum był ten dyplom medycyny.
    co oczywiście też nie zredukuje do zera ryzyka ale go zmniejszy.