  • Data: 2013-08-18 13:27:43
    Temat: Re: Odebrano mi zawod
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-08-17 23:50, Pszemol wrote:

    > Jasne. Wróćmy najlepiej do tego co się działo w początkach XX wieku.

    No cóż, rządy socjalistów już niedługo doprowadzą do takiej *konieczności*.
    Ludzie sami z siebie nie zmądrzeją niestety.
    Za bardzo mają głowy nabite lewacką retoryką.

    O ile się dobrze rozumiemy - bo chodzi zapewne o czas (nawet
    wcześniejsze), w którym nie było bezrobocia bo i nie było państwa
    "opiekuńczego" za to był rozwój na niespotykaną dotąd skalę.
    Pracowały nawet małe dzieci, często w tragicznych warunkach.
    Niestety.
    Taki były czasy. Nie były to jednak czasy niewolnictwa - sytuacja ludzi
    do tego zmuszała. Powody były oczywiste, jednak przez lewicę dziś jakby
    celowo przemilczane :D
    Nie ma co jednak porównywać czasów obecnych z tamtymi. Dziś wolumen
    produkcji jest nieporównywalnie większy.
    Nit z głodu *nie musi* umierać. Medycyna poszła do przodu. Mniej
    noworodków umiera.... ect.
    Za to wolności gospodarczej jak na lekarstwo.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info