  • Data: 2013-08-16 10:22:22
    Temat: Re: Odebrano mi zawod
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > problemem jest że nikt już nie potrzebuje dobrych zdjęć, mediom
    > wystarczają zdjęcia przecietne ale tanie albo najlepiej darmowe, a tych
    > jest miliony.

    To że gazety tzw. codzienne nie chcą kupować już dobrych (i drogich) zdjęć
    nie znaczy że ich nikt nie kupi. Ciągle są ludzie którzy są w stanie
    zapłacić za dobre zdjęcie. Ilekroć komuś zakochanemu w górach pokazuję
    pośmiertny album Słonia to słyszę: "gdzie to można kupić cena nie gra roli".

    Pozdrawiam
    Ergie